et blondt øyeblikk

Hellåå! Nå har jeg spist ostesmørbrød til kvelds og har nettopp vasket av ansiktsmasken. Nesten hver søndag kurer jeg håret, tar på ansiktsmaske, fikser neglene og slikt. Fresher meg opp til en ny uke, hehe! I kveld dro jeg på trening, jeg var såå frem og tilbake om jeg skulle gidde å dra fordi jeg var så trøtt og hadde null energi. Jeg tvang meg allikevel dit etter mye om og men (haha) og det er jeg så glad for! Jeg dro derfra glad og full av energi. Trening gir meg enormt mye, både fysisk og psykisk. Glad jeg har startet med treninga igjen! Herregud det er over 4 år siden jeg trente fast. Denne kroppen trenger trening, det gjør nok alle. Når jeg skulle dra hjem fra treningssenteret så hadde jeg et liiite flaut og blondt øyeblikk. Hoveddøren var stengt, så jeg måtte gå ut en annen dør. Den døren klarte jeg ikke åpne, jeg dro og dyttet om en annen, prøvde å slenge meg mot døren for å få den opp men ingenting gikk. Gud som jeg strevde, til slutt prøvde jeg hovedutgangen allikevel selv om den var steng, og den ene døren åpnet seg, men den helt ytterst var låst. Så jeg gikk tilbake til den andre døren igjen og prøvde nok en gang å få den opp. Til slutt kom det en jente og jeg måtte spørre hvordan jeg åpnet døra. Hun gikk og trykket på en bryter som var på veggen ved siden av, og så åpnet døra seg. Okiiii følte meg ikke noooe dum da! OMG hvordan er det mulig?! Det er bare jeg som får til sånt, jeg er så dum noen ganger. Virkelig dum, haha!

Jaja! Jeg var med på Zumba i kveld, og det var virkelig ikke noe for meg. Dansene var dødsvanskelig, og jeg kan ikke danse at all. Jeg fikk ikke til en drit, derfor ble jeg heller ikke noe sliten. Så jeg fikk altså ikke så mye ut av denne treningstimen, haha! Jeg jogget i 10 minutter etterpå da, men det var det. Nå står SKAM på i bakgrunnen her. Savner da det gikk på tv, det var så sykt bra!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg