not preggy!

Ah, nå er jeg lettet skal jeg si dere. Jeg gikk tom for p-piller tidligere og sløvet med å hente nye, jeg gikk vel 2-3 dager uten pillene. Jeg glemte det helt bort, haha.. Så jeg var jo livredd for at jeg kanskje kunne blitt gravid. Men i dag kom aunt red på besøk, sååå nope jeg er ikke gravid! Hurra for det, haha! Hadde jeg blitt gravid nå hadde jeg nok tatt abort, men jeg hadde nok tenkt meg om to ganger først. Jeg er jo tross alt 25 og mange får barn i denne alderen, men jeg er overhodet ikke klar for det enda. Jeg har virkelig ingenting på stell, verken meg selv, fast jobb, hus eller bil. Og jeg som trodde jeg skulle ha alt på stell i denne alderen da jeg var 10 år. LOL, jeg ler. 

Nå skal jeg se en episode av The Kardashians!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg