tidenes kjedeligste film

Nå er jeg hos mamma igjen, og sover her til i morgen. I morgen skal jeg på jobb, og så er det helg. Har ingen planer for helga, skal bare bort på filmkveld en tur på lørdagskvelden. Ellers skal jeg prøve å få trent litt. I går kveld satt jeg inne på Gymshark og så litt på treningsklær, trooor dere jeg klarte å la være å kjøpe noe eller? Neida. Ååå, hvordan skal det gå med denne sparinga mi? Jeg svidde av en tusenlapp på treningsklær, wups. Jeg kjøpte en sportsbh og en tights som matcher. SÅÅÅ jævlig fint sett, jeg måtte bare ha det. Kan fint brukes til vanlig også, skal vise dere bilder når jeg får klærne i posten. I dag fant jeg selvfølgelig noe annet også fra samme nettside, luuurer litt på om jeg må bestille det også, men det er så dyrt! Shit, treningsklær er dyrt altså. Men så verdt det, jeg liker å trene i freshe treningsklær. Jeg føler meg sykt stygg når jeg trener, så litt fine klær hjelper jo. Hehe!

Haha, i går kveld skulle jeg og Anders leie en film som jeg synes virket bra. ‘Midnight in Paris’ het den, og hadde fått nesten 8 på IMDB. Vi så begge ganske raskt at denne filmen sugde, altså den var sååå kjedelig og jeg kan ikke forstå at den har fått så bra rating. Synes folk seriøst at denne filmen var SÅ bra? Lol! Det var noen bortkastete 39kr. Jaja, haha! Om noen av dere har noen skikkelig bra filmtips, kom med de! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg