gave til kattene

Haha, jeg må jo vise dere det nye kattestativet jeg bestilte til kattene! Jeg bestilte det for et par uker siden, og fikk det i posten denne uken. Det er fra vidaxl.no og koster 750 kroner om jeg ikke husker feil. Det gamle var så slitt, så vi trengte et nytt. 

😺😺😺

Da jeg (les: Anders) satte sammen stativet var begge kattene ute. Etterhvert kom Suzie inn, men med en gang hun luktet at det var noe nytt her så snudde hun i døren og nektet å gå inn. Jeg løftet henne til stativet, hun så bare skeptisk på det og så løp hun ut. Hahaha, merkelig katt! De begge bruker det iallefall, spesielt Luffy. Han elsker å kvesse klørne på det, så det er jo bra. Før prøvde de på å kløne på sofaen (FY), men det har de heldigvis sluttet med. De må bare prøve seg, haha!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg