duckface delux

Haha herreguuud, slik ser jeg ut i dag. Jeg våknet tidlig i morges og kjente at overleppen min føltes rar ut, forstod raskt at den var hoven. Etterhvert ble den enda mer hoven, så akkurat nå ser jeg ikke ut. Det er fordi jeg er forkjølet, det samme skjedde sist jeg var syk også. Det er faktisk ganske normalt at dette skjer med oss som har fylt på leppene når vi er syk. Stoffet i leppene reagerer på et eller annet, aner ikke hva. Jeg ble fortalt at dette ikke er farlig, så da stoler jeg på det. Det gikk jo bra sist gang også, leppene ble bedre etter et par dager. Jeg takker gud for at jeg har fri slik at jeg slipper å vise meg ute i offentligheten slik, for herregud det ser virkelig helt for jævlig ut. Det ser mye styggere ut i virkeligheten, haha! Pretty. Jeg måtte allikevel ut en tur istad for å handle mat, følte hun bak kassa ga meg noen ekstra blikk. Kanskje ikke så rart…

Det ble take away i dag, kinamat! Anders jobber og jeg orket ikke lage noe mat selv, så ble det sånn. Dette var kjempegodt! Med et glass villa til, nam nam. Ellers fikk jeg en pakke i posten i dag. ↓

”Chocolate soleil bronzer” fra Too Faced. Dette vekker minner, jeg elsket det her pudderet og brukte det fast for 6-7 år siden. Det er ikke akkurat der samme, men noe lignende. Jeg fant ikke det gamle jeg brukte. Too Faced sine produkter har jeg aldri prøvd, bare bronzerne. Jeg ble liiitt skuffet da, pudderet luktet ikke sjokolade! Det forrige jeg hadde luktet sååå godt, det luktet faktisk sjokolade. Men ikke dette, så det var litt synd. Ja ja, det hadde veldig søt innpakning da! Nå skal jeg se et par episoder av Love Island. Det programmet suger egentlig, nesten litt flaut hvor dårlig det er. Men jeg har begynt å sett det, så da fortsetter jeg. Ellers skal jeg se Birgitte Tengs serien og Ex on the beach i dag. I går kveld da jeg var på besøk til Ivan så jeg en episode av Birgitte saken, synes det var så creepy! Jeg gikk hjem sent på kvelden etterpå og det var så skummelt, det var så mørkt og jeg ble redd hver gang jeg så et menneske. Noen mennesker er så sjuke, mennesker skremmer meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg