noe å angste over i dag

Nå kom jeg og Anders nesten nettopp hjem fra magneten. Han skulle kjøpe seg en ny dress, så da ble jeg med en tur. Spiste på burgerking etterpå, det er så godt å spise der av og til. Haha! Utenfor magneten (som er et kjøpesenter for de som ikke visste det) stod det en fyr fra NRK som spurte meg om han kunne intervjue meg om jeg ville ha kino på Levanger eller ikke, siden det skal bestemmes i dag. Jeg sa at det var greit, siden det er noe jeg har veldig lyst til. Jeg forstod etterhvert at dette skulle filmes, og da tenkte jeg hva faen har jeg sagt ja til. Jeg ville ikke trekke meg, så da ble jeg filmet da. Jeg sa at grunnen til at jeg vil ha kino her, er at hvis ikke må jeg til Verdal kino og jeg har ikke bil, så da må jeg ta tog og det blir litt dyrt for et kinobesøk. Jeg følte etterpå at det kanskje hørtes litt dumt ut. Levanger har masse i gjeld og burde sikkert brukt pengene på noe langt viktigere, og her står jeg og sier at jeg vil ha kino for det blir for dyrt å dra til Verdal. Huff. Jeg burde ha formulert meg bedre, så jeg håper virkelig ikke det blir vist på TV. Så det sitter jeg og angster over. Dette er typisk meg, jeg er slik generelt også. Jeg kan si noe og så kan jeg sitte å gruble over det leeenge etterpå, og så får jeg angst for at jeg kanskje sa noe rart. Derfor pleier jeg å tenke meg godt om før jeg snakker, men det er ikke alltid det går og da får jeg angst for at folk kanskje misforstår. Slik er det å være et overtenkende angstmenneske, haha… Jeg er helt ekstrem. Jeg vet veldig godt selv at jeg ikke er den skarpeste kniven i skuffen, og det at jeg er så bevisst på akkurat det gjør vel at jeg ofte er veldig redd for å oppfattes som dum.

SÅ SÅNN ER NÅ DET. Haha… På magneten kjøpte jeg en jogge/kosebukse på bikbok, og noe annet småtteri på Kicks og HM. Buksen elsker jeg! ↓

Skikkelig digg å gå i, kommer til å bruke denne masse. Kostet ikke all verden heller, kostet 250kr. Den satt perfekt! 

Ellers ble det en beautyblender, en kost, tre liquid leppestifter, en concealer og en primer. En ny blender, primer, bronzerkost og concealer trengte jeg. Har ryddet opp i sminkemappen min og har kastet en del sminke, så måtte ha noe nytt. Leppestiftene var så fine, men når jeg prøvde de på hjemme ble jeg litt usikker på hva jeg synes. Jeg har lett etter en vinrød-ish leppestift, og på bildene så de her veldig vinrøde ut. Men i virkeligheten er de mer rosa-rød, var ikke heeelt det jeg ville ha. Ja ja, de var fine uansett. Jeg får vel lete videre etter den perfekte vinrøde fargen, hehe! Synes det er så fint nå som det går mot høst. Vinrød er så fin høstfarge.

Senere i dag skal jeg få med meg Anders på kino og se ‘Skjelvet’. Jeg likte ‘Bølgen’ veldig godt, så tror jeg vil like denne også. Gleder meg! Jeg elsker å gå på kino, så jeg håper Levanger kan få til en skikkelig kino. Men jeg tror nok ikke det blir noe av, pengene må sikkert gå til noe annet og det forstår jeg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg