sundayyy

Hey! Jeg ligger i sofaen og ser på åndenes makt. I dag er de hos en restaurant/hotel(?) der det spøker. Altså stakkars folk som må jobbe et sted der det spøker, det hadde jeg aaaldri turt, ihvertfall ikke hvis jeg hadde vært alene på kveldstid for eksempel. En liten fun-fact; det spøker faktisk litt der jeg jobber også, faktisk på hele kjøpesenteret. Jeg har egentlig ikke merket noen ting der jeg jobber, bare at ting har flydd ned fra hyller her og der. Det var mest da jeg startet å jobbe der, det siste året har jeg ikke merket noen ting, derfor er jeg heller ikke redd. Men det var en gang jeg ble skikkelig redd, vet ikke om jeg har fortalt om det her på bloggen før? Jeg skulle stenge butikken og holdt på med oppgjøret. Akkurat i det jeg snudde meg slik at jeg hadde utsikt ut i butikken ser jeg at noen sengesett på en måte blir dyttet slik at de treffer en ganske stor (og tung) reklameplakat slik at den faller i gulvet med et brak. Det skal litt til for å dytte ned den plakatholderen, så akkurat da ble jeg dritredd. Jeg bare fortet meg å bli ferdig og komme meg ut derfra. Haha! Ellers opplever vi at noen prøver å logge seg inn på kassene, det trenger man ansattkort til så det skal egentlig ikke gå ann. Det skjer hver eneste dag, så det er jeg vant med. Skikkelig rart, så noe er det.

I dag har jeg ikke gjort noen ting, bare tatt litt sol og sett på film med Anders. Vi så Forest Gump, men Anders sovnet så vi får vel se den ferdig senere. Hehe! Nå skal jeg se ferdig åndenes makt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg