bildedryss og gode hudprodukter

Tenkte å starte innlegget med å dele noen bilder fra i går da jeg var i Trondheim. Vi var fremme rundt halv fire tiden, så først kikket vi litt i butikker før vi dro til det der Escape Room greiene. Egentlig så ble jeg liiitt skuffet, trodde det skulle være mer effekter, litt mer ”profft” og kult, men var gøy å finne på noe med familien da. Jeg skjønte ikke så mye (haha bombe) og klarte ikke å løse en eneste oppgave. Man skulle løse gåter for og så låse opp forskjellige låser til skuffer, skap og slikt. Målet var å komme seg ut av rommet etter en time, men det klarte vi ikke. Oppgavene var veldig vanskelig, ihvertfall enkelte av dem. Jeg hadde sett for meg at det skulle være mye mer ”sykt” og skummelt, men det var det ikke.

Her ser dere rommet vi var i, og her ble vi altså innelåst i en time. Tiden gikk sykt fort! Etterpå dro vi til Graffi for å spise, hadde bestilt bord der til kl. 19. Jeg bestilte biff, var kjempegodt! Ble dessert også, jeg var så mett etterpå at jeg ble kvalm. Haha!

Ble brownies og is til dessert, så godt. Veldig mektig da, følte nesten jeg måtte kaste opp etterpå, haha. Så ja, hadde en fin dag i Trondheim! Nå har jeg nettopp renset ansiktet for døde hudceller (æsj så kvalmt å si det) og tatt på ansiktsmaske. Huden føles så fin og fresh nå! Jeg har blitt mye flinkere til å ta vare på huden min, før gadd jeg ikke vaske av sminken før jeg la meg en gang liksom. Ikke bra!

Fjernet døde hudceller med face gele’n før jeg påførte ansiktsmasken etterpå. Denne masken er sånn som tørker på huden slik at man må rive den av. Den satt godt, men den var ikke vond å rive av. Huden ble seriøst silkemyk etterpå, så digg! Denne gelen bruker jeg ikke så veldig ofte, kanskje en gang annenhver uke, men ansiktsmaske bruker jeg 1-2 ganger i uka. Ellers så renser jeg huden hver dag. Først fjerner jeg all sminke med en våtserviett, og så tar jeg på litt rensevann for å få vekk siste rest, deretter renser jeg huden en siste gang med den nye rensen fra Glam Glow. Jeg har fått litt fet hud i det siste, så noen tips for gode dag-og natt kremer for fet hud mottas med takk! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg