dårlig av Adlibris og et bra serie-tips

Åh, så irritert jeg blir. Jeg forhåndsbestilte boken til Sophie Elise hos Adlibris.no den 29. september, og fikk boken først I DAG. Boken er jo ute i butikk nå, så hva var vitsen med å forhåndsbestille. Så irriterende. Jeg sendte de en melding på facebook i går om hvor boken ble av, og i dag fikk jeg svar om at det hadde skjedd en feil og at de hadde sendt et gavekort til meg på e-post. Det var nå snilt tenkte jeg, boken skulle jo tross alt vært hjemme hos meg for lenge siden. Greit nok, så jeg sjekket mailen min istad, og gjett hva gavekortet var på? 50 kroner! HAHAHA, kødder du med meg? Hva faen skal jeg kjøpe til 50 kroner? Frakten koster jo sikkert 50 kroner, lol. Åherregud, noe så dårlig av Adlibris, helt rævva service. Hva kan jeg få kjøpt til 50 kroner liksom? Er viskelær? Haha, okei. Jeg skal ihvertfall aldri bestille noe derfra igjen, i det hele tatt forhåndsbestille noe igjen ever. Jaja, nå er ihvertfall boken her og jeg kan endelig begynne å lese.

Bildet kan inneholde: en eller flere personer

Nå er jeg hos mamma, kom hit istad. Skal øvelsekjøre litt med pappa i dag og i morgen, har kjøretime igjen på fredag. Kan ikke si at jeg akkurat gleder meg, synes enda det er småskummelt å kjøre. Føles ut som jeg ikke har helt kontroll på bilen og kommer til å kjøre ut av veien. Haha! Men det er seriøst skummelt. Det blir vel greit etterhvert da.

Bildet kan inneholde: utendørs

Fine høsten! Jeg må forresten tipse dere om en drit bra serie som nettopp har kommet på netflix. ‘The haunting of Hill house’, jeg og Anders begynte å se den i går kveld og så hele 4 episoder på rappen. Den serien MÅÅÅ dere se, ihvertfall om du liker skrekk! Den var rååå bra, skummel og spennende. Jeg ble skikkelig overrasket, jeg trodde den skulle være dårlig. Alt av skrekk er jo dårlig, men denne serien var kjempebra. Jeg går bare rundt og tenker på denne serien jeg, haha, SÅ bra var den altså. Gleder meg villt til å se flere episoder når jeg kommer hjem til Anders i morgen. Til og med Anders digget denne serien, og han hater egentlig skrekk.

Bilderesultat for the haunting of hill house netflix

Se den!!!!!! Nå skal jeg kjøpe meg noe å spise, vi sneiiix.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg