hos bestemor

Nå er jeg i Verdal hos bestemor, og skal sove over her. Jeg, bestmor og tantene mine skal til Trondheim på shopping i morgen, derfor tenkte jeg det var like greit å sove over ettersom vi drar tidlig. Vi drar alltid på julegavehandel til Trondheim før jul, har gjort det i mange år. Veldig koselig! Gleder meg.

Ellers har jeg ikke gjort stort i dag, var en tur innom mamma tidligere i dag. Har forresten begynt å lest boken av Isabel Raad, jeg synes den er kjempebra. Hadde ingen anelse om at hun har opplevd mye dritt, er jo helt sykt! Alle bør lese den boken, det anbefales. Helt forferdelig hvordan hun må ha hatt det. Jeg er veldig glad i å lese bøker om ekte hendelser, så om noen har noen tips der så kom gjerne med de! Nå skal jeg spise en iiis, pin-up. Elsker pin-up!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg