buksedilla

Hei! Jeg har nettopp tatt meg en varm dusj, det var så godt. Jeg har vasket og kuret håret, så nå sitter jeg her i sofaen med en turban på hodet. Sexy! Not. :)))) Jeg har hatt fri i dag, så her har det ikke skjedd så mye. Tenkte meg egentlig på trening, men det fristet mer å være hjemme med Anders og se på serier hele kvelden. Får ikke til å være så mye med han i helgen heller så, jeg skal jobbe kveld i morgen og så skal jeg på julebord på lørdag. Uansett, på tirsdag var jeg i Trondheim med tantene og bestemor. Var så fint og julete i gatene der nå, så koselig. Det ble en julegave til mamma, ellers kjøpte jeg kun ting til meg selv. Haha! Men jeg er ferdig med alle julegavene faktisk, mangler bare pappa og Anders og til dem vet jeg hva jeg skal kjøpe. Er sååå digg i være ferdig såpass tidlig! Jeg er ikke den personen som kjøper alle gavene på lille julaften, det skjønner jeg ikke at folk gidder. Haha, da må du være rimelig giddalaus. Her er det jeg kjøpte i Trondheim ihvertfall! ↓

Det ble fire bukser, haha! En fra Zara, to fra Bikbok og en fra H&M. Jeg trengte flere bukser da, jeg har ikke så mange jeg liker lenger. Et par har faktisk blitt for trang også, jeg har visst lagt på meg, ehe. Ikke at det gjør noe. Det er forresten veldig rart når jeg skal prøve bukser, av og til må jeg faktisk kjøpe i størrelse medium for alt annet blir aaalt for trangt. Og jeg er jo ganske så tynn, så de som er større enn meg må sikkert opp i XXL om de er en medium??? Skjønner ingenting av buksestørrelsene for tiden, noen ganger begynner jeg å lure på om jeg har blitt feit uten at jeg ser det selv. For helt plutselig blir small alt for trangt, får de ikke over rævva engang. Haha, merkelig. Bukser er mitt favorittplagg, kan ikke få nok av de. Levis er helt klart favoritten, men desverre blir de nesten alltid for lang. Jeg liker buksene mine ankelkort, men det er ikke bare-bare å finne for meg som er 1.62 lang. Så forbanna irriterende! Men de buksene over er faktisk ankelkorte alle sammen, så der var jeg heldig. Ellers kjøpte jeg denne t-skjorten fra H&M, et lite (rosa♥) tre, slikkepinner som jeg skal henge på juletreet og litt smånips. Vi var innom IKEA en tur også på vei hjem, og det kjøpte jeg duft telys som lukter vanilje. De lukter såååå godt!!

Buksen fra H&M jeg har på meg, elsker den! Synes den ser litt levis-aktig ut. Tror det er første gang ever at jeg har handlet en bukse fra H&M, vanligvis liker jeg ikke buksene derfra.

Hahah, Luffy ser så sur ut! 

Litt snacks til kvelden, hehheee! Kjeksene er bare sååå gode! Var ei som solgte fra en skole eller hva det var, og måtte bare kjøpte to bokser med sjokoladeflarn. Verdens beste kjeks! Nå skal jeg se serie med Anders, ha en fin kveld! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg