30 spørsmål og svar

1. Hva var den første tanken som slo deg da du så deg selv i speilet i morges? At jeg burde gre håret asap, og vaske ansiktet fordi det var helt oljete. Huden min er så sykt oljete noen ganger at jeg får olje på fingrene om jeg tar meg i ansiktet. Så ekkelt!

 

2. Hvem tenker du på akkurat nå? Ingen.

 

3. Bryr du om hva andre syns om deg? Ja, til en viss grad. Det gjør vel alle? Jeg vil jo så klart at folk skal like meg, men om de ikke gjør det så går det fint, så lenge vi ikke trenger å ha kontakt med hverandre. Det hadde derimot vært kjipt om noen på jobben eller noen i familien til Anders ikke likte meg, for eksempel.

 

4. Hva tiltrekker deg ved det motsatte kjønn? Klesstil og personlighet! En bra og kul personlighet er viktigst av alt selvfølgelig. Og så kommer klesstil på en god andreplass, tenner seriøst ikke på menn som driter i hva de har på seg. Heldigvis har Anders bra klesstil. Hehe!

 

5. Hvem er den fjerde personen på tapt anrop-listen din? Det er fra svigermor.

 

6. Hvem liker du ikke spesielt mye om dagen? Ingen spesielle. Såklart finnes det folk jeg misliker, men kan liksom ikke begynne å ramse opp de her. Om jeg MÅTTE velge noen, så får det vel bli Donald Trump da. Synes han er en barnslig idiot.

7. Hva har du på deg? Akkurat nå har jeg på meg en t-skjorte og nattshorts. Digg!

 

8. Hvordan hilser du på folk? Jeg er vel imøtekommende og hyggelig, I guess. Om det er noen bekjente jeg ser på lang avstand som jeg ikke kjenner så godt, men som jeg må gå forbi blir det ofte et klønete og kleint ”hei”. Haha…

 

9. Hvilket merke er det på skoene dine? Fila, Vans og Nike.


10. Mye penger og lite venner eller lite penger og mange venner? Jeg har jo lite venner fra før av, så jeg velger mye penger og lite venner. Haha! Jeg har faktisk bare to stykker som jeg ser på som skikkelig venner. Føler ikke jeg trenger noen fler heller, siden jeg ikke akkurat er det mest sosiale mennesket. Da kan jeg heller ha flere bekjente som jeg møter på fest her og der, men som jeg ikke trenger å ha kontakt med ellers.

 

11. Hvem digger du aller mest om dagen? Kattene mine! 😉


 

12. Hvis du er alene i et rom med to senger, hvilken velger du å sove i? Eeeh? Da velger jeg å sove i den som står inntil veggen isåfall.

13. Hva gjorde du rundt midnatt for to dager siden? Da lå jeg i gjestesengen hjemme hos bestemor og leste bok. Tror jeg? 

14. Hva står det i den siste sms-en i innboksen din? Det er en melding fra Tilbords om noe black friday tilbud. Guuud jeg er lei black friday før det i det heletatt har startet. Herregud så mye e-post spam, reklame og sms jeg har fått angående det. Synes black friday er noe tull egentlig, er bare dårlig tilbud nesten over alt.

15. Hvem er den siste personen du så i dag? Anders, altså kjæresten min.

16. Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen? Faen… Haha! Jeg banner mye, men mest når jeg er hjemme. 

17. Hvem er den siste som fortalte at han/hun elsker deg og når skjedde det? Det var istad, rett før Anders skulle legge seg.♥

 

18.Hva er det første du gjør når du er alene hjemme? Ser på de programmene Anders ikke liker/ser på, leser bok, lager meg fruktsalat. Hehe! Ikke så mye spesielt egentlig.

 

19. Hvem var den siste du hadde sex med? Er vel Anders det daaaa.

20. Har noen av vennene dine sviktet deg? Ikke de jeg har nå, men noen tidligere ”venner” har vel det ja.

21. Din favorittalder i livet så langt? Synes faktisk 25 er en perfekt alder, ung voksen. Når man er 20-23 så synes jeg de fleste er ganske barnslig egentlig, men etter det begynner man å vokse opp litt mer.

22. Hvem er din verste fiende? Ingen, tror jeg.

23. Hva har du som skjermbilde på Pc/Mac? Jeg har et bilde av stua mi, haha! Har ikke bilde av noen person nei, det er bare kleint.

24. Hva er det siste du sa til noen i dag? ”God natt da kjekken” til Anders. Hehe!

25. Velg mellom en million kroner og evnen til å fly. En million kroner, lett. Hadde sikkert vært fett å kunne fly, men har ikke noe behov for det, dessuten har jeg høydeskrekk.

26. Liker du noen? Jeg liker mange, som familien min, venner og kjæresten min.

 

27. Siste sangen du hørte på? OTW – Khalid. Den er kul og chill.

28. Liker du utseendet ditt? Både og, jeg synes jeg ser helt OK ut. Ikke pen, men ikke direkte stygg heller. Da jeg gikk på barne og ungdomskolen hatet jeg utseendet mitt, men etterhvert som jeg ble eldre begynte ting å falle litt mer ”på plass”. Da jeg var barn og ungdom var jeg ekstremt tynn, noe jeg hatet skikkelig. Nå i det siste har jeg begynt å lagt på meg og har endelig fått litt mer fett i ansiktet også, noe jeg elsker. Tror ikke jeg har vært så fornøyd med utseendet mitt som jeg er akkurat nå, selv om det fortsatt er noen ting som jeg ikke liker.

 

29. Har du en hemmelighet du har tenkt å ta med i graven? Hehe ja, det er det nok. Det er faktisk en ting jeg aldri har fortalt NOEN, og kommer heller aldri til å fortelle det. Det er ikke noe farlig, altså.

30. Hva kommer du aldri til å gjøre? Spise et insekt, haha!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg