i’m alive

Hey, lenge siden sist! Jeg lever altså. Haha… Har ikke orket å blogge denne uken, har ikke hatt noe motivasjon til noen ting denne uken egentlig. Jeg har tenkt hele uken at jeg må øvelseskjøre og vaske leiligheten. Vaske leiligheten har jeg gjort i dag, men øvelseskjørt har jeg enda ikke gjort. Det eeer så gidd, hater seriøst å kjøre. Har kjøretime igjen 6. desember, så må ihvertfall prøve å få kjørt en gang før det. Jeg har mistet motivasjonen litt på kjørefronten egentlig, føler ikke jeg lærer særlig mye og ikke orker jeg lese og prøve å ta teorien heller. Baah, dette kommer å ta sin tid, slitsomt. Det å lære ting jeg ikke har spesielt interesse for er veldig vanskelig for meg, jeg klarer liksom ikke gi 100% og prøve heller. Det blir litt sånn halvveis. Alltid vært slik, derfor jeg ga opp skolen også. Jeg har litt læreproblemer fordi hodet blir så ekstremt rotete når jeg skal prøve å lære noe nytt. Alt surrer og jeg blir så forbanna frustrert inni meg. Men sånn er vel liveeeet jaja.

I dag er det 1.desember og det føles litt rart. Har jo ikke vært snø en eneste gang enda? Ikke at det gjør så mye, men vil jo ha snø før jul ihvertfall. Hvis ikke blir ikke julestemninga helt den samme. Jeg har pyntet litt til jul i dag, satt frem litt nisser og sånt. Skal kjøpe juletre etterhvert også, da blir det stemning i kåken. Hehe! 😉 Uansett, på snakk om snø. Jeg har ikke hatt så lyst på snø fordi da kan jeg ikke sykle til jobb. Men å sykle til jobb kan jeg visst se langt etter nå uansett. I helgen var det julebord på kjøpesenteret jeg jobber på, og dum som jeg var syklet jeg til jobb og skulle på julebord rett etterpå. Jeg ble da kjørt hjem på kvelden, og satt sykkelen igjen. Da jeg skulle hente sykkelen noen dager senere, hadde noen drittunger stukket hull i begge hjulene. Faeeeeen mennesker! Ble så irritert. Nå må jeg få fikset det, for er helt avhengig av sykkelen. Aner ikke hvordan jeg fikser sånt, så må få Anders til å hjelpe meg. Hater mennesker…

Nå skal jeg og Anders besøke svigermor på Skogn. Vi sneiks!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg