hjemme alene

Hej! Nå er jeg hjemme alene og skal være det til fredag. Anders skal på konsert i Oslo, og dro istad. Det er sjeldent jeg er hjemme alene i flere dager, og kan ikke huske sist jeg sov alene her. Heldigvis har jeg kattene, så da går det fint. Jeg er bittelitt husredd skjønner dere, haha! Eller, ikke her jeg bor nå da. Bor jo midt i sentrum, og leiligheten er ikke særlig stor heller. Jeg er livredd for store hus tho! Derfor skal jeg aaaldri ha et stort hus eller leilighet, da tør jeg ikke være alene hjemme. Da mamma og pappa fortsatt bodde sammen, bodde vi i et ganske stort hus. Jeg trivdes egentlig ikke spesielt godt, og når jeg var alene hjemme var det ofte jeg gikk ut i hagen istedet for å sitte inne. Det føltes tryggere å være ute enn inne, jeg føler meg rett og slett ikke trygg i store hus. Så mange rom jeg ikke har kontroll på, hva om det gjemmer seg noen i et av rommene? Hahaha, men det er sånn jeg tenker. Jeg liker best småe hus eller leiligheter, og vil ikke at rommene skal være veldig store heller. Jeg sover for eksempel ikke særlig godt i store soverom, jeg vil helst at det skal være lite. Jeg er rar.

Jeg skal etterhvert hive på meg noe klær og dra for å kjøpe noe mat. Tror det blir kinamat, gidder ikke lage noe selv. Å lage mat til kun seg selv er det kjedeligste som finnes. Gruer meg til å gå ut, det har snødd men nå regner det, så er sikkert glatt. Kaldt er det også, brrr! I morgen har jeg kjøretime igjen, så håper ikke det er så altfor glatt da. Da kjører jeg sikkert av veien. :-)))) Jeg synes det tar forferdelig lang tid mellom hver kjøretime, jeg glemmer jo alt nesten. Så dumt, håper jeg kan få litt tettere kjøretimer. Meeen nå skal jeg dra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg