hvite gutter maraton

Hellå. Jeg har hatt besøk av Ivan i kveld etter jobb, og nå har han akkurat dratt hjem. I dag har jeg vært borte nesten hele dagen, hadde kjøretime i formiddag og så dro jeg på jobb rett etterpå. I morgen har jeg fri igjen, og har egentlig ingen planer. Gleder meg til Anders kommer hjem i morgen igjen, da! Jeg trives med å være hjemme alene, men etter et par dager begynner det å bli kjedelig. I hele går kveld hadde jeg ‘Hvite Gutter’ maraton, fant ut at jeg digger den serien. Først synes jeg den så litt kjedelig ut, men det var den ikke. Så nå skal jeg se sesong 2.

Egentlig er jeg drit trøtt, men må bare se noooen episoder før jeg sovner. God natt!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg