noe jeg har utsatt

På lørdag da jeg var alene på jobb, fikk jeg plutselig kjempevondt i venstre bryst. Jeg kunne nesten ikke røre armen for da fikk jeg så vondt. Siden jeg var alene og hadde en kunde i kassa, kjente jeg at jeg begynte å få litt panikk. Men heldigvis gikk det over etter 5 minutter, da ble jeg enormt lettet. Jeg har hatt litt problemer meg små, stikkende smerter i venstre pupp i over et år nå. I morgen er jeg nødt til å ringe legen, jeg har tross alt utsatt det i et år nå. Tror neppe det er noe farlig siden jeg har gått med dette så lenge, men man vet jo aldri. Jeg har bare prøvd å fortrenge det og ikke tenke på det, men nå går det ikke lenger. Ikke etter at jeg fikk så vondt på lørdag, for det var utrolig skummelt. Jeg har aldri opplevd dette før jeg tok silikon, så jeg frykter det har noe med det å gjøre. Som regel kjenner jeg denne smerten rett før jeg skal ha mensen, så mulig det er en nerve som blir påvirket eller noe? Jeg aner ikke, så denne uken MÅ jeg til legen. Uff, gruer meg for hva det kan være. Om jeg har kapsling eller noe og må ta ut silikonet DØR jeg, så håper virkelig ikke det er noe sånt. Kjenner litt ubehag nå også faktisk, åååh faen jeg hater dette.

Jeg og Anders har nettopp spist middag. Jeg skulle steke snitsel og klarte å steke dem ihjel, men de smakte godt allikevel. Dere skulle ha sett meg og Anders sammen på kjøkkenet, dere ANER IKKE hvor mye kjefting og styr det er. Det skulle seriøst blitt filmet så vi kunne sett på det når vi ble gammel, jeg ler meg ihjel. Det er ikke alltid vi er helt enig på kjøkkenet, skjønner dere. Haha! Etterpå skal jeg få Anders til å begynne å se på ‘Outlander’, etter rettere sagt tvinge han. Han liker ikke å se serier jeg allerede har sett på, men han mååå bare for den serien er SÅ bra. Tror nok han vil like den, derfor må jeg få han til å se. Anbefaler alle å se den serien, så sinnsykt spennende og bra! Du finner alle de fire sesongene på Viaplay. It’s so goood! Nå skal jeg gjennomføre noen spørretester på meningstorget.no før jeg ser serie. Jeg har tjent meg 513 kroner nå, det er ikke værst! Jeg har holdt på siden august, så det tar jo tid. Man kan tjene 3, 6 eller 10 kroner på en spørreundersøkelse, og jeg har vel tatt sånn ca. 50 stk siden august da. Men det er verdt det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg