på telefonjakt

Hallo! Kom hjem for en halvtime siden, og nå venter jeg på at Anders skal komme hjem fra jobb og så skal vi se på Outlander. I dag har jeg vært med en kompis og lett etter mobilen hans ute, han mistet den i helgen. Vi dro og kjøpte oss burger king mat først, og så lette vi i et par timer etterpå. Da fikk jeg meg en gåtur, det var ganske godt. Vi fant ikke mobilen da desverre, kjipt for han. 🙈 Hadde jeg mistet min mobil så hadde jeg døøødd! Jeg drømte faktisk at jeg mistet min i natt, og så måtte jeg bruke en gammel sony ericson. Begynte å gråte til Anders i drømmen, hahaha! Jeg har faktisk aldri mistet mobilen min før, den er jeg veldig forsiktig med. Den er jo halve livet mitt, haha! Det hadde virkelig vært krise om jeg mistet den.

I dag fikk jeg fingeren ut av rævva og bestilte en legetime, skal dit på fredag. Da håper jeg de finner ut hva som feiler ene brystet mitt. Det er jo ikke hver dag jeg har vondt, det er egentlig ganske sjeldent, så det er nok ikke noe farlig. Så må jeg få ordnet meg time til gynekolog også, vi jenter som er fylt 25 bør jo sjekke livmoren. Eller ta celleprøve av den, heter det vel? Haha, vet ikke hva det heter jeg. Det er iallefall lurt å få sjekket. Tror jeg skal be om å få sjekket om jeg har noe vitaminmangel også, føler ofte at jeg har litt lite energi. Det har jeg gjort i mange år, av og på. Jeg tar multivitaminer da, men vet ikke om det er nok…? Uansett, nå kom Anders hjem, så nå blir det serie. Så skal jeg lage meg fruktsalat. Nam!😊


 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg