3 dager igjen

Hey! Nå ligger jeg surret inn i dyna i sofaen. Egentlig begynner det å bli litt varmt å ligge med dyna på i sofaen, det merkes inne at det begynner å bli varmere ute. Er det noe jeg misliker med sommeren er det at jeg ikke kan surre meg inn i dyna på sofaen om kveldene, det blir for varmt. Ooog at det er lyst så lenge om kveldene, og da er det heller ikke noe vits i å tenne lys. Noe av det koseligste jeg vet er å tenne lys og ta med dyna i sofaen om kveldene. På sommeren passer ikke det helt, synd. 🙁 Greit nok at det er varmt, men skulle ønske det ble mørkt i 20-21 tiden om kveldene i Norge på sommeren, slik det blir i syden. Liker faktisk ikke at det et lyst hele natten, da sover jeg ikke like bra føles det som.

Måtta ha litt snacks til i kveld, jeg og Anders planla å se de siste episodene av Game Of Thrones, den nest siste sesongen. Neste sesong kommer om 3(!!!!) dager, altså på søndag. GLEDER MEG! Derfor måtte vi friske opp minnet litt og se de nest siste episodene. Det er så trist at GOT snart er over! 🙁 Jeg startet å se på det for 2 år siden, før det hadde jeg aldri sett en eneste episode. Jeg hadde faktisk ikke så veldig stor tro på at det skulle være så veldig bra, men ga det til slutt en sjangse etter at Anders maste på meg. Angrer ikke, for å si det sånn. Herregud for en bra serie, dere som ikke har sett enda MÅ SE!

Elsker den søte toppen jeg har på på bildene over. Fant den da jeg ryddet i klesskapet i går, hadde nesten glemt den. Blir fin å ha på i sommer. Nå surrer podcasten til Sophie Elise og Fetisha i bakgrunnen. Jeg hører sjeldent på podcast, har liksom ikke tålmodighet til det fordi de varer alltid så lenge. Dessuten liker jeg å se på folk snakke, ikke bare høre det. Hadde likt det mye mer om det var en video. Uansett, nå er klokken snart halv to og jeg skal gå å legge meg. I morgen skal jeg på jobb igjen, og så er det helg. Gleder meg allerede til å komme hjem, da skal vi se de siste to episodene av GOT. Er jo snart 2 år siden jeg så de, så husker ikke alt. Fler som gleder seg til ny sesong av GOT eller? 🙋‍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg