3 irriterende mennesker på internett

1. Folk som sender ”Ole Henrik er en hacker som blablabla, send denne videre til dine venner for å advare de” meldinger på facebook. Folkens, dere kan bare droppe å sende slike meldinger, for jeg kommer ikke til å videresende meldingen uansett. En annen ting folk bare kan drite i er å utfordre meg på facebook, enten i form av at jeg skal gjøre ting som å for eksempel bade ute i april, eller at jeg må dele et bilde på facebooksiden min. Jeg er ikke en sånn type haha, så bare dropp det.

2. Godt voksne damer som prøver å fremstille seg selv som verdens beste og snilleste personer, ved å dele lange tekster eller bildequotes om hvordan å være et godt menneske på facebook. Haha, for akkurat slik er sikkert du. Sitter sikkert aaaldri med venninnegjengen på 50 år og snakker sladder om andre.

3. Mindre smarte mennesker som kommenterer stygt i kommentarfeltene på facebook. De som mobber offentlige personer på nett, men som forsvarer det med at det må de tåle siden de har valgt å være offentlig. Så da er det greit å kalle en annen stygg eller idiot? Det er jo så hull i hodet som det bare går an å bli. Det syke er jo at det som oftest er voksne mennesker som gjør det, gjerne opp i 50-60 årene. Det sier jo litt om hvor dårlig oppdragelse mange har fått. Det triste er at de ikke klarer å se det selv.

 

Yep, dette er irriterende! Haha… Nå skal jeg komme meg på jobb, starter kl.12 og jobber til kl.18 i dag. I morgen skal jeg jobbe litt igjen, og så er det helg. Denne uken har gått så fort at jeg skjønner ingenting. Gleder meg til i morgen, da blir det fezt! Har ikke drukket på fire uker, så blir gøy å ta seg en fest igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg