5 år og sommershopping

I dag har jeg og Anders faktisk vært sammen i hele 5 år! Så koselig<3 Vi hadde egentlig tenkt å spise ute, men så var spisestedet vi tenkte spise på stengt i dag. Så da ble det grønnsakssuppe istedet, hahah! Bedre for lommeboken da. Grønnsakssuppe/betasuppe er faktisk noe av det beste jeg vet. Et stort pluss at det er sunt også. Ellers har jeg ikke gjort en dritt i dag. Hadde tenkt meg på trening i kveld, men siden det er helligdag så var det ingen gruppetimer i dag. Så istedet har jeg ligget hjemme i sofaen og shoppet litt sommerklær. Det ble to kjoler, en topp og tre skjørt for under 1000-lappen. Det er ikke værst! Jeg handler nesten alt på nettet, blir alltid så mye billigere for ofte er det rabattkoder i tillegg.

Håper bare alt passer! Nå skal jeg og Anders se en film eller serie. Får feire 5-årsdagen litt, hehe!

  <3<3<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg