årets første vårtegn og en nedtur

 I kveld er jeg hjemme alene, og jeg må innrømme at det er litt godt. Det er så stille og fredelig! Jeg har tent lys og laget meg fruktsalat som jeg skal spise etterpå, og så skal jeg se den nye sesongen av ‘Ex on the beach Sverige’. Den nye sesongen kan man se på dplay.se, før kunne man ikke der i Norge, men nå går det visst an. I morgen har jeg fri for en gangs skyld, har jobber hver helg i flere uker nå. Det gjør meg ingenting å jobbe helger siden jeg jobber på kjøpesenter som stenger i rett tid, men av og til er det veldig digg å ha fri en lørdag. Jeg skal nok uansett tilbake til kjøpesenteret i morgen da jeg fant en veldig fin bukse på bikbok, må kjøpe den før den blir utsolgt.

Seee! Årets første vårtegn! Nå har endelig våren så vidt startet, og det er så digg. Det er lysere om kveldene og man begynner å høre fuglene kvitre. Endelig kan jeg legge vekk vinterjakken, og heller ta frem vårjakken. Det var så varmt i dag på vei til jobb at jeg faktisk måtte ta av jakken. Det er jo steikvarmt i sola! Så herlig, gleder meg til sommer nå. Vil kunne gå i sommerklær nåååå!!! Bildene over ble tatt på vei til bestemor i går, jeg dro dit på besøk og sov over til i dag. Det er alltid så kos å være til bestemor, eller Bæssa som jeg kaller henne. Det er på en måte mitt andre hjem, det har det alltid vært. Derfor var det veldig rart og trist å miste bestefar i fjor sommer.

Uansett, i går fikk jeg vite om jeg hadde fått igjen på skatten eller ikke. Og gjett hvaaa? Jeg ble skyldig 7400kr 🙂 🙂 🙂 ÅÅÅÅH jeg blir så forbanna, jeg skjønner jo ingenting av den skattdritten. Jaja, det var de feriepengene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg