Back to black

 

Jeg har farget håret svart igjen! Det er noen år siden jeg hadde helt svart hår faktisk. Jeg synes svart ble litt for «hardt» for meg, jeg så liksom så blek ut. Men nå som jeg har litt brunfarge så elsker jeg det. Endelig ser jeg ut som en heks igjen, heksa jeg er ment til å være<3333 Black is my colorrrr. Og jada, jeg vet svart ikke er en farge ;ppp

 

I dag har vært en fin søndag. Jeg er ikke bakfull (woho), det er fint vær og jeg har faktisk trent. Trent på første gang på over et år!!! Stolt, lol! Neida men det var virkelig på tide. Jeg løp trapper, og trente styrke etterpå. Å løpe i trappa var insane tungt, men digg samtidig! Jeg er så heldig å ha en ganske lang trapp rett ved der jeg bor, så den tenker jeg å bruke fremover. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har brukt den før, egentlig.

Kjenner at jeg er litt sliten etter treninga, så nå skal jeg se litt serie før det etterhvert blir kvelden.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg