besøk og vasking

Tidligere i kveld hadde vi besøk av mormor og mamma. Vi spiste vaffler og så hadde mormor med multesyltetøy, noe jeg elsker! Så det var koselig. Tenker å dra til Verdal for å besøke familien etter helga, har ikke vært der siden jul. Tanta mi skal klippe tuppene mine også, det er så slitt! Når jeg har fått gjort det så skal jeg farge håret, har sikkert sånn 6cm ettervekst nå. Ikke særlig pent. Alle sier jeg burde spare håret mitt til min egen hårfarge, men min hårfarge er så kjeeedelig. Sånn brunt med gullskjær, liker det ikke. Jeg synes naturlig hårfarge er så kjedelig, naturlig i seg selv er kjedelig haha…

Jeg har brukt dagen på å vaske leiligheten, så nå er det rent og pent her. Har lagt på nytt flanellsengesett, så gleder meg til å legge meg etterpå! I dag kom endelig pakken fra fashionnova også, jeg har seriøst ventet i en måned. Kom så klaaart toll på 279 kroner, kan ikke huske jeg har betalt toll derfra før. Jeg hadde bestilt fire langermede topper. Alle passet unntatt en, seff. Så typisk, den kostet ikke all verden så orker ikke sende den tilbake heller. Viser dere i morgen! Akkurat nå sitter jeg og spiser brødskive med leverpostei. Haha så sykt kjedelig, men jeg liker jo ingenting av pålegg. :((( Er det mulig. Å måtte spise er egentlig et jævla ork, jeg spiser fordi jeg MÅ, ikke fordi jeg vil. Har seriøst null ideer på hva jeg/vi kan lage til middag og kveldsmat. Er så matlei at det er til å gråte av.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg