bilder fra Oslo

Hey! Jeg har akkurat sett en episode av Outlander på Viaplay, og skal straks legge meg. Jobb i morgen! Jeg tenkte jeg kunne dele noen bilder fra Osloturen jeg var på for noen uker siden. Jeg dro sammen med kjæresten min, og var der til sammen i 5 dager. Det ble egentlig litt mange dager på en plass, haha. Vi fant jo alltid på noe, men vet til neste gang at vi vil dra til litt forskjellige steder når vi reiser. Ihvertfall her i Norge. Men vi hadde en veldig fin tur, vi var heldig med været også. Savner!

Vi var innom Vigelandsparken, Tusenfryd, Botanisk hage, Reptilparken og ellers litt over alt. Vi leide oss el-sparkesykler hver dag, så da fikk vi kjørt rundt og sett litt. Veldig gøy med de sparkesyklene altså, så gjett hvem som kjøpte seg en selv? Meg så klart, haha! Jørgen kjøpe en han også, så nå skal vi cruise rundt sammen. Hahah! Jeg kjørte min til jobb i dag, mye bedre enn å sykle synes jeg. Og gøyere! Føler meg så cool der jeg kommer kjørende. Litt dumt at den bare går 20km/t, så må nok trimme den liiiitt om det er mulig. 30km/t må gå bra!

8 kommentarer
    1. Hvorfor har du steiner i bhn din ? Jeg ser at du du skrev at du føler deg som 20 år ..men det ser ut som du har bekket slutten av 30 årene .. Narkomane ser deg dessverre ikke selv.😓

    2. Kanskje du skal prøve deg på et annet yrke blogg? Det ser ut som du kunne jobbe som du sette på en bensinstasjon.. du vet ikke de rene med de som har du har konstant kraftig diare spruter 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg