blitt pensjonist

Hallo! Jeg har akkurat lest ferdig ‘Bare en natt til’. Jeg så at den boken hadde fått terningkast 2 av VG, og det er jo ikke akkurat noe å skryte av. Jeg derimot synes ikke boken var dårlig. Den var ikke noe å rope wow over, men jeg synes ikke den var dårlig heller. Den var helt grei synes jeg. Jeg likte den bedre enn den siste boken av Sophie Elise, for den var kjedelig, den. Den burde fått en terningkast 2, og ikke terningkast 4 som den har fått. Utrolig kjedelig bok! Bestemor har også lest den, og til og med hun synes den var kjedelig. Nå skal jeg straks begynne på neste bok, som heter ‘Kvinnen i vinduet’. Jeg fikk den i julegave, og har gledet meg til å lese den. Det er en thriller, min favorittsjanger innen bøker og film!

I helga har jeg bare slappet av. Var en liten tur på jobb i går, ellers har det ikke skjedd så mye. Jeg og Anders sovnet klokken 20 i går!!! Vi måtte sette serien vi så på på pause fordi vi begge ble så trøtt, vi måtte ha en powernap i sofaen. Satte på vekking til en time etterpå, men den sov vi oss igjennom og våknet fire timer etterpå. Da gikk vi bare til soverommet og la oss for å sove igjen. Hahah, skulle tro vi var to pensjonister! Jeg våknet ikke før klokken 14 i dag, så det betyr at jeg hadde sovet i 17 timer. Haha, sykt. Men jeg sov så lite natten før, så jeg måtte ta igjen tapt søvn. Å sove er det beste jeg vet da <3 <3 <3 Glemte at jeg har kjøretime i morgen tidlig klokken halv åtte, så kommer nok til å være rimelig trøtt da. Tror dette blir den siste ”vanlige” kjøretimen før jeg begynner med det obligatoriske. Eller pleier man å ha vanlige kjøretimer imellom de obligatoriske timene? Skal ihvertfall ha forbikjøring i slutten av måneden. Gruer meg litt, men det jeg gruer meg til aller mest er glattkjøring. Eller kanskje langkjøring. Jeg er ikke det mest pratsomme mennesket, så jeg og kjørelæreren kjører i total stillhet, haha. Men jeg orker ikke småprat. Etter hva jeg har forstått så er ikke kjørelæreren min en småprater heller, så det passer meg fint. Dumme meg har enda ikke lest en dritt i kjøreboka og har heller ikke øvd noe til teoriprøven. Jeg hater å øve, kommer aldri til å greie teorien. :((((( Haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg