den beste følelsen

Jeg har lagt meg under dyna på stuen, brr så kaldt det er! Det er jo høstvær ute, er jo faktisk kaldt. Hvor ble sommeren av? I dag har jeg rundvasket leiligheten, føles digg! Beste følelsen er å ha en nyvasket leilighet. Vaskemaskinen durer i bakgrunnen, synes faktisk det også er digg haha! Har fått gjort mye her hjemme i dag. Har til og med fått vasket gardinene, haha!

Kjøpte en ny puff her en dag. Jeg liker den, men egentlig angrer jeg litt. Føler jeg har nok ting og tang stående på stua, men den er veldig fin da. Jeg har fått en greie for rosa, ikke babyrosa men gammelrosa. Synes det er så fint, spesielt sammen med svart. Har også et lammeskinn i gammelrosa, som dere ser på bildene over. Puffen er fra Feel og lammeskinnet er fra Kid.

Mitt outfit akkurat nå, er enkel kjole fra H&M. Jeg liker å bare ta på en behagelig kjole hjemme om sommeren. Synes denne er kul, men stoffet er litt i tynneste laget, så kommer nok bare til å bruke den hjemme eller på stranden for eksempel.

Etter å ha vasket i dag, gikk jeg til butikken for å kjøpe inn til fruktsalat som belønning til meg selv. Hehe! Fruktsalat er noe jeg virkelig elsker, og det er enda bedre med krem til. Mmm! På vei hjem fra butikken sto det en guttegjeng på kanskje 13 år litt lenger borte, og plutselig kommer de etter meg og roper hvor fin rumpe jeg har, drit høyt. Haha, hva er det med gutter på denne alderen og ALLTID rope etter jenter? Hver eneste gang jeg går forbi en guttegjeng er det noen som kommenterer kroppen min, jeg kan jo ikke gjøre annet enn å le. Var sikkert sånn jeg også… Nei det var jeg ikke haha. Nå skal jeg se serie og spise fruktsalat. Tenkte å komme med et eget innlegg om serietips, har sett en del nye serier i det nye som jeg vil tipse om. Det kommer etterhvert!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg