det var den vårfølelsen

I dag våknet jeg til et iskaldt soverom og snø utenfor. Neeei, jeg som hadde fått sånn vårfølelse! 🙁 Forrige uke forsvant snøen og det ble plutselig varmegrader. Jeg kunne gå uten jakke en dag til jobb liksom, så varmt var det. Vel, det ble snudd på hodet for å si det sånn, nå ble det plutselig vinter igjen. Vi er jo forsåvidt bare i februar enda, så vinteren er jo uansett ikke ferdig enda. Men når vi er ferdig med mars og april er her, da er det vår etter min mening. Så da bør snøen get the hell away. Hehe! I dag har jeg hatt fri, så jeg har brukt dagen på å vaske leiligheten. Det var så støvete her, så en vask trengtes virkelig. Nå lukter hele huset grønnsåpe, jeg har nettopp dusjet og gleder meg egentlig til å legge meg. Har lagt på nytt sengetøy i flanell, ingenting er vel bedre enn å legge seg nydusjet i nytt sengetøy?! Det er jo himmelen, det. Jeg elsker flanellsengesett på vinteren, det er SÅ digg å ligge i!


Rett etter jeg var ferdig med å vaske i dag, gikk jeg rett til coop mega for å hente en pakke. Adidas buksen min som jeg viste bilde av i forrige innlegg hadde kommet. Jeg ble så glad, og krysset fingrene for at den passet. Tror dere den passet eller? NEIDA. :))) Den ble for stor, selv om det var størrelse XS. Så da var det bare å sende den tilbake igjen. De hadde ikke størrelse XXS på junkyard, så da bestilte jeg fra zalando istedet. Der hadde de ikke med rosa stiper, så det fikk bli med hvite istedet. Får håpe den passer nå da, hvis ikke klipper jeg den i stykker. Neida tulla. :PPP

Denne pistol vasen fikk jeg i posten her en dag, synes den var kul! Ble inspirert av Sophie Elise da jeg så at hun hadde en sånn i gull, med en fjær oppi. Synes det var kult! Lysestaken er også ny, den er fra Kid. Nå skal jeg spørre Anders om han kan slutte å spille fortnite og heller se på noe sammen med meg. Har kjøpt brownies som jeg skal lage etterpå også, fikk plutselig så lyst på det i dag. Nammis!

Måtte ha med en pakke knott også da jeg så det ved kassen når jeg skulle betale. Jeg stod lenge i kø og lurte på om jeg skulle kjøpe det eller ikke, for denne lille pakken kostet nemlig 30kr. HerreGUD så dyrt godteri er i Norge. En sånn pakke i Sverige hadde sikkert kostet 15kr. Jaja, knott ble det uansett. Måtte bare ha, har ikke spist det på sikkert 10 år.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg