det var på tide

Hallo! Nå har jeg nettopp tatt meg en dusj, og sitter her ren og fresh med ansiktsmaske på. Jeg har vært på trening i kveld, det var på tide! Jeg har ikke vært der i hele desember tror jeg, nesten flaut. Nå SKAL jeg bli flinkere til å komme meg på trening, det er så viktig for helsa og alt føler jeg. I tillegg har jeg ei venninne som trener på samme treningssenter, så da blir det enklere å komme seg dit. Jeg er kun med på timer, men tenker å begynne med apparatene etterhvert også. Det var ihvertfall utrolig slitsomt å trene i dag, formen har blitt mye dårligere. Men den kommer seg vel etterhvert. Håper jeg, haha, for i dag holdt jeg på å dø.

Haha guud så crappy bilder! Bildene jeg tar fra mobilen og legger inn her blir i heeelt elendig kvalitet, jeg vet jo at kvaliteten ikke er SÅ dårlig. Men på den nye bloggplattformen blir de det.

Nå skal jeg sette meg og lese bok igjen med god samvittighet. Jeg vurderte et sekund å bare drite i treningen og heller være hjemme og lese. Glad droppet akkurat det, hehe! Så blir det nok å se litt serie med Anders etterhvert. Vi ser fortsatt på Outlander, nå er vi snart ferdig med sesong 2. Jeg selv er jo godt i gang med sesong 4, men synes serien er så bra at jeg kan se de forrige sesongene på nytt med Anders. Forresten, hvor sykt varmt er det ikke ute plutselig? Eller, varmt og varmt, men temperaturen er så god. Man slipper å fryse ihjel om man går ut døren liksom. Det kjennes inne også, måtte skru ned varmen i dag og åpne vinduene. Er sååå varmt her inne! Men det er vel ikke noe nytt, her er det alltid varmt. Absolutt alle som kommer på besøk kommenterer det, haha! Synes ikke det er ille jeg da, men kan fort bli litt tung luft i den lille leiligheten. Da jeg gikk til kjøreskolen min tidligere i dag kunne jeg gå i en tynn jakke, får nesten litt vårfølelse. Det går fortsatt OK med kjøringen, men har fortsatt litt å lære. Jeg skal ha en time til, så skal vi starte med det obligatoriske. Så på slutten av måneden skal jeg ha forbikjøring, det er jeg litt spent på. Jeg synes forbikjøring er veldig skummelt, til og med når jeg bare sitter på. Får alltid hjertet litt i halsen da.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg