dette craver jeg, og statistikk

Ååå, dette er noe jeg craver ofte for tiden. Jordbær og banan dyppet i sjokolade, mmm! Så godt og enkelt! Desverre er det sinnsykt dyrt for jordbær, så der blir ikke jeg kjøper det særlig ofte. Nesten 50 kroner for noen få jordbær i en eske, det er dyrt. Men unner meg det av og til! 😉

Nå kom jeg og Anders nettopp hjem. Vi har vært å besøkt bestemor i kveld, så det var jo koselig. Nå spiller han fortnite (bombe) og etterpå skal vi se et par episoder av ‘Outlander’. Jeg fikk høre i dag at nye sesongen av ‘Game of thrones’ kommer i april. Whaaat!!!! Trodde den kom i juni eller noe! April er jo bare fire måneder til, gleder meg. Har hørt at hver episode skal være ekstra lang, nesten som en film. ÅÅÅ, det blir så bra haha! Game of thrones er seriøst beste serien jeg ever har sett. Om dere ikke har sett den enda, SE DEN! Dere kommer ikke til å angre.

Det er noe som irriterer meg grønn med det nye oppsettet på bloggen. Jeg finner faen ikke ut hvordan jeg fikser slik at jeg ser statistikken. Anders prøvde å hjelpe meg, men han heller fikk det ikke til. Jeg har skjønt at jeg må lage meg bruker på google analystics og kopiere en kode der og lime inn på bloggen et sted, men jeg forstår ikke hvor. Og på den tutorial filmen viser de noe helt annet, skjønner ikke bæra. Står at jeg skal ha en knapp som heter ‘plug in’ på sidemenyen, men er jo ingen knapp som heter det der???? Whaaat, betaler noen snart for å hjelpe meg. Seriøst. Så utrolig lite informasjon om det nye oppsettet, synes det er litt uproft. Håper det er fordi de enda ikke er ferdig med alt, for hvis ikke bytter jeg plattform. Kan IKKE blogge på en plattform uten statistikk, det er utrolig umotiverende.

3 kommentarer
    1. Enig med deg i det med statistikk. jeg Fatter heller ikke hvordan det virker. Men håper det går seg til, eller at de finner en måtå gjøre dette litt lettere på

    2. Til høyre på Kontrollpanelet er det en knapp du skal klikke på, ganske tydelig og forholdsvis stor. Den ligger i et felt over der hvor “kladdene” dine ligger. Klikk på den og følg Steg 1,2 og 3 i den mailen du fikk fra Support. Det hele er gjort på toppen 3 min og VIPS så er statistikken på plass 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg