dette er sykt

Okei, kan alle ta et minutts stillhet for at Game Of Thrones sesong 8 ENDELIG ER HER? Herregud så sykt, haha! Har ventet på dette i 2 år. På snakk om GOT, må bare fortelle noe sykt lol som skjedde på lørdag. Jeg var på vors, og så begynte jeg og et par til å snakke om GOT. Så sier hun ene ”jeg ser ikke på GOT”, hvorfor ikke spør jeg da. ”Synes ikke det er noe bra, er ikke noe for meg” sa hun. WHAT, SA DU NETTOPP AT GOT ER DÅRLIG? Fyfaen jeg ble så pissed at jeg klikket, sa alle var tapere (haha okei) og så stakk jeg hjem. Fortalte Anders og kompisen hans greia, og de holdt på å dø av latter. Du kommer ikke her og sier at verdens beste serie ikke er noe for deg, NEVER TALK TO ME AGAIN. Fyfaen da er du ukul, for real liksom. HAHA jeg dør av meg selv. Fikk så klart angst av hele greia i ettertid, det var vel kanskje i overkant overdrevent. Jeg skrev til og med en status på facebook om det, haha HERREGUD. Uansett, jeg har ikke sett episoden enda. Var for trøtt til å se det i formiddag haha, så skal se den etter at Anders kommer hjem fra jobb. Gledes!

I dag har jeg hatt fri så jeg har brukt dagen på å rydde og ordne litt her hjemme. Hadde narch her i helga, så det var sånn ca. 1000 kopper å vaske. Helt sykt at vi ikke har vaskemaskin, det hadde gjort livet mitt 100x enklere, haha! Men sånn er det, det er visst ikke mulig å sette inn vaskemaskin her heller. Hvem vasker kopper for hånd i 2019 liksom, JAJA sånn er det.

Har dere sett første episode av GOT i dag da? Og plis ikke si at det er en dårlig serie, da blir jeg sur. Sånn oppriktig sint, liksom. HAHA!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg