dette tenker ikke folk på

Hey! Jeg ligger og slapper av i sofaen imens filmen ‘Karsten og Petra’ surrer i bakgrunnen. Filmen virker søt, husker jeg likte bøkene som barn. I dag har jeg jobbet til kl. 17, og etter det har jeg bare vært hjemme med Anders. Han var så snill og lagde snitsel til oss da jeg kom hjem. Spiste meg stappmett, og det hadde kroppen min sååå godt av. Jeg festet i forigårs, og dagen etter mister jeg matlysten litt, men i dag kom den tilbake. Og da spiser jeg som en hest, haha! Har blitt småsyk også, er litt snufs og føler meg ”tett” i hodet. Ble vel det etter jeg fikk barfot ute i helga, hahaha! Jeg hadde på meg så SYKT vonde hæler, så da jeg skulle gå hjem bare dreit jeg i dem og tok dem av. Så jeg gikk barfot i tynnstrømper hjem fra fest, lol. Aldri i livet har jeg fått vondt og gnagsår av sko før, men de var virkelig helt jævlig å gå i. Har gnagsår over alt.

Uansett, før jeg dro på fest 2.juledag så var jeg og Anders bedt på tapas hos mamma. Hun hadde laget sååå mye god mat, alt smakte helt himmelsk.

Gruer meg til den dagen jeg skal diske opp et festmåltid til en hel gjeng. Jeg ser liksom ikke for meg at det går så veldig bra, haha! Kan ikke skryte på meg at jeg er så veldig flink på kjøkkenet, for det er jeg ikke. Jeg får vel bare servere dem fjorland, hahaha jeg dør. Neida, fjorland synes jeg faktisk er helt forferdelig. Kjøper meg aldri det lenger, vassete og ekkel mat. I morgen blir det en tur på jobb igjen, og så blir det et lite vors hjemme hos meg tror jeg. Drikke skal jeg ihvertfall, Anders skal bort og da er det uansett ikke så mye å gjøre. Hehe! Nå skal jeg se en serie før jeg legger meg.

Forresten! Det irriterer meg at enkelte sender opp raketter allerede, tenker de ikke på at de skremmer livskiten ut av dyrene? De blir mer enn nok skremt på nyttårsaften, så det må vel gå ann å vente til da. Noen sendte opp raketter i nærheten her istad, og begge kattene reagerte. Suzie som er så lettskremt ble jo livredd stakkars. Vær så snill og TENK LITT! Hva om noen er ute og går tur med bikkja si liksom…

 

3 kommentarer
    1. Det irriterer meg så sinnsykt også! Jeg har to katter og den ene har jeg vært inne med så og si hver nyttårsaften rundt midnatt, hele katta skjelver jo som et aspeløv og det eneste som roer henne er å klamre seg til brystet mitt. Derfor blir jeg så forbannet over mennesker som sender opp fyrverkeri når det måtte passe dem!

      Og så koselig å bli invitert på mat!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg