dette var jævlig skummelt

Hey, og god morgen! Haha, det er sjeldent jeg blogger så tidlig. Som regel sover jeg på denne tiden hvis jeg har fri. Jeg hadde kjøretime klokken halv åtte i morges, så i dag måtte jeg opp sju. Noe jeg IKKE er vandt til, haha! Jeg har bare sovet i fire timer i natt, så tror jeg skal ta en liten powernap. Får besøk senere i dag, så må vel sove litt til, slik at jeg ikke sovner imens besøket er her. Hehe! I dag er det masse snø ute og glatte veier, i morges var det snøstorm også. Så da fikk jeg prøvd meg litt i dette føret også, og det gikk jo greit. Men det skjedde noe jææævlig skummelt. Jeg kjørte på E6, og der må jeg passe på å holde meg i sporene slik at jeg ikke sklir siden farten er såpass stor også. Jeg syntes det var litt vanskelig å holde meg i sporene, så jeg sklei TO ganger, kjørelæreren måtte ta over rattet for meg. Jeg ble så jævlig redd at dere aner ikke, herregud så skummelt det var! Jeg fikk ihvertfall øvd meg på å holde meg i sporene, etterhvert fikk jeg det til. Men jeg ble så redd at jeg ble helt anstrengt resten av kjøretimen. Det gikk heldigvis bra! Kjørelæreren sa at dette var den beste kjøretimen jeg har hatt, så det går ihvertfall fremover.

Et par bilder fra i sommer da det ikke var like surt og kaldt som det er nå. Til min store overraskelse så gleder jeg meg ikke like mye til sommeren som jeg har gjort tidligere år. Jeg gleder meg til å kunne gå i lite klær, men ikke til varmen. Oftest så er det jo ikke såå varmt her i Norge uansett, men når det først blir det blir det så forbanna varmt. Husker i sommer da tropevarmen slo til, fyfaen så jævlig det var. Jeg var konstant svett og det var umulig å sove. Blir det over 20 varmegrader så takler jeg det ikke, er jo ikke vant til det. Haha, hør på bestemora. Kunne aldri i livet bodd i syden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg