dumme valg som ungdom

I dag var jeg innom et tattoveringsstudio for å høre om det er mulig å tattovere over Ariel tattoveringen jeg har på armen. Jeg hadde tenkt på to røde roser, siden tattoveringen jeg har nå er rød fra før av. Desverre var det visst ikke mulig. Faen altså! Jeg liker ikke tattoveringen jeg har nå – jeg hater den ikke, bare liker den ikke. Ja ja, sånn er det når man tar tattoveringer når man enda er ungdom. Ung og DUM, kalles det vel. Jeg angrer faktisk på alle tattoveringene mine, til og med den jeg tok for bare 3-4 år siden. Et tips folkens, aldri tattover dere før dere er over 20, minst! Man endrer jo alltid mening etterhvert, og etter noen år angrer du kanskje. Slik som meg, HEHE. Men Ariel liksom? Hva tenkte jeg på? Ikke gjennomtenkt i det hele tatt. Men sånn er det, ingenting å få gjort med det. Vil ikke begynne med laser heller, det vil ikke fjerne det røde uansett fikk jeg fortalt. Skulle ønske jeg tok noe mer feminint og pent, og ikke Ariel og en jævla hodeskalle på låret liksom. Dumt valg.

Nå holder jeg på å lage meg egg til kveldsmat. Egg på brødskiva er jo veldig godt, spiser det alt for sjeldent. Ellers har jeg og Anders nettopp sett en episode av ‘Chernobyl’ som er en ny serie på HBO. Den virket ikke så værst. Passet bra at det kom en ny serie nå som GOT snart er ferdig. Chernobyl kommer ut med ny episode hver tirsdag. Verdt å sjekke ut! Kort fortalt så handler det om byen Tsjernobyl som må evakueres på grunn av stråling etter en eksplosjon i atomkraftverket. Sann historie og virket veldig interessang.

4 kommentarer
    1. Ikke det verste å ha på armen, kanskje. Men Ariel vil vel se litt merkelig når du blir 50-60 osv. Litt barnslig, muligens.
      Men pytt, gjort er gjort, ikke noe å tenke for mye på.

    2. Hei! Du kjenner meg fra før, jeg vil imidlertid ikke avsløre min identitet her på bloggen din ;p Lurer bare på en ting: Hvem / hva er Ariel? Var Ariel en av kattene som du hadde hos din mor? En annen ting; Jeg pirker alltid på norsken til andre. Interessang er helt feil, ordet eksisterer ikke. Det skrives Interessant 😉 bare en tilbakemelding 😀 ellers en fin blogg jeg har fulgt i flere år nå 🙂

      1. Ariel er hun fra disneyfilmen Den lille havfruen. Altså en havfrue, haha! Oi, er ikke alltid sånn superflink på rettskriving.

        Takk, hyggelig å høre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg