2020 ass

Hallo, leeenge siden sist. Som vanlig. Nå er jeg hos mamma og skal sove over her i helgen. Jeg er så dritt lei av Levanger og måtte bare bort litt. Starten på 2020 har vært helt forjævlig for min del. Det har blitt spredt en halvveis nakenvideo av meg fra en jævla idiot (han er til og med sjef på et utested, bra type), jeg har fått regning på 5000 kroner pga en idiot som knuste ruta mi, jeg har havnet i bråk med flere og mobilen min har sluttet å funke. I tillegg har jeg vært skikkelig nedfor, jeg har gått ned masse i vekt og det stresser meg, jeg føler meg stygg og at jeg er en dårlig person. Jeg har rett og slett mistet det helt, og har nesten ikke lyst til å leve lenger. Håper virkelig at 2020 blir bedre etter hvert. Er så dritt lei av å være bekymret over alt, for eksempel det økonomiske. Alt føles bare dritt. Så en veldig bra start på året, med andre ord. Jeg trodde aldri jeg skulle si dette etter å ha vært singel i et halvt år, men jeg savner faktisk å ha kjæreste. Noen å komme hjem til, som tar vare på meg og passer på meg. Jeg har aldri følt meg så ensom i hele mitt liv. Singellivet var gøy i starten, men nå er jeg lei. Jeg vil dele hverdagen med noen, men det føles som om jeg aldri kommer til å finne meg noen igjen. Har mistet troen på kjærligheten, rett og slett.

 Uansett… I morgen skal tanta mi fikse håret mitt. Vi skal stusse det, farge der mørkere og legge inn litt brune striper. Er så dritt lei av håret mitt nå, så det gledes! Trenger virkelig en forandring. Nå skal jeg se en serie eller sove. Tenke å dele noen sanger jeg er helt hektet på i samme slengen, digger de! En kompis som slo på musikken, er så digg når man finner noen som har lik musikksmak som deg. Det er KULT!

The less I know the better – Tame Impala

You are the right one – Sports

Cocaine model – ZHU

Dreams – Fleetwood Mac

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg