en sang på hjernen

Jeg har denne sangen klistret på hjernen! Haha! Vet ikke om det er flaut eller ikke, men den er jo faktisk bra? Veldig fengende. Synes den er dritbra faktisk. Gjett om denne skal dundrespilles på neste fest, hehe! 😉 Vedder på at alle kommer til å hate den, alle bortsett fra meg. Andre to favorittsanger nå for tiden er Feels – Calvin Harris og Gone in a flash – Eva & The Heartmaker. Prøver å få alle til å like sistnevnte på fest, men ingen liker den. Kun meg og Anders, haha! Jeg DIGGER den, synes den er så jævlig bra.

I dag har jeg ikke gjort stort, har bare vært hjemme. Har vasket kåken og sett serier. Hadde en liten plan om å komme meg på trening, men det gikk i dass. Jeg jobber mye ettermiddag/kveld, og Anders jobber nesten alltid kveld når jeg ikke gjør det eller har fri, så vi har sjeldent en hel dag sammen. Derfor fristet det mer å være hjemme å se serier med han når han var ferdig på jobb. Unnskyldninger, unnskyldninger, hehe! Alt for å ikke dra på trening, si. Har ikke vært der på over en måned, flaut. Hater å trene, rett og slett. Fuck de jentene som er så heldig å elske det. De er så forbanna heldige. Jeg tør nesten ikke vise meg på treningsapparatene, kan jo seriøst ikke en dritt. Haha!

Nå skal jeg se et par episoder av Sophie Elises Verden og spise brødskrive med nugatti. Kjøpte sånn nugatti crisp i dag, det er så diiiigg! Sammen med honningmelon og tropisk nektar juice. Mmm!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg