søndag

Akkurat nå ligger jeg i sofaen med dyna over meg, imens Kardashians surrer i bakgrunnen. Jeg ser nesten aldri på Kardashians lenger, eller følger med på livene deres generelt. Alle tror jeg er en sånn stor Kardashian-fan, men det har jeg faktisk aldri vært. Jeg liker å se på det i blandt, men jeg er ikke fan fordi. Jeg liker Svenske Hollywoodfruer bedre, er fan av Gunilla. Haha! Jeg er hjemme alene, Anders er hos faren sin og skal se på fotballkamp. Akkurat det orka jeg ikke bli med på, hater fotball. Så da koser jeg meg heller hjemme under dyna, med baconsnacks og Ex on the beach på skjermen. Haha, av alle serier som finnes i verden så velger jeg å se på EOTB. Er jo nesten tragisk, men er lett underholdning. Drama all the way, haha. Blir jo nesten for mye.

Chilleklær på i dag. Eller, egentlig hele tiden når jeg er hjemme. Adidas toppen er ny, fikk den i posten her en dag. Helt enkel, men kul.

Det regner og er sol om en annen i dag. Burde kanskje vaske vinduene ser jeg, hehe woops!

Polarbrød med nugatti, hehe! Var tom for brødskrive, så fikk bli polarbrød i dag. Ikke det beste jeg har spist, men det funker. Må spise sånn 5 brød for å bli mett da, det metter jo nesten ikke i det heletatt. Nå skal jeg se på søppelprogrammet mitt, haha! 😛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg