endeliiig ute på netflix

Jeg har nettopp dusjet, vasket litt klær, tatt på ansiktsmaske og nå sitter jeg her i sofaen. Elsker søndager når jeg ikke har vært ute kvelden før! Det beste er jo å våkne opp angstfri (haha) og i fin form på søndagene. Det siste året har jeg begynt å fått skikkelig angst og vært veldig nedfor når alkoholen er på vei ut av kroppen. Jeg blir aldri fyllesyk, men psyken får seg en liten knekk. Haha, ikke rart jeg ikke gidder å drikke hver helg lenger. I tillegg så henger gårsdagens festligheter fortsatt veldig i, jeg klarer liksom ikke å føle at det er en normal dag, veldig vanskelig å forklare. Kunne aldri ha festet hver helg lenger, no wayyy.

Elsker denne buksen, bestilte den for litt siden. Adidas buksene med knapper er 90-talls og drit kule! Jeg bestilte mine fra zalando, det var kun der de hadde i min størrelse. Der har de seriøst alle størrelsene! Jeg har min i størrelse 32, siden den er litt stor i størrelsen. Rumpa mi ser forresten så stor ut her, haha! Noe den absolutt IKKE er, alt ser større ut på bilder. Jeg får ofte komplimenter for rumpa mi, noe jeg ikke kan forstå. Jeg har jo nesten ikke rumpe? Sånn helt seriøst, det er ikke noe jeg bare sier. Det er nok svairyggen min som får det til å se ut sånn, tror jeg. Haha!

Litt new in over her. En falsk plante, nytt sengetøy og en ny dyne. Alt er fra Kid, og alt var på salg! Kid har masse salg hele tiden, og har så utrolig mye fint. Hvor ekte ser ikke denne planten(?) ut forresten! Sengetøyet er i sateng og er superdigg å ligge i, hvitt sengetøy er så fint også. Jeg er veldig glad i fint og digg sengetøy, da gleder jeg meg faktisk til å legge meg. Ene dynen er også ny, så nå har jeg en helårsdyne og en vinterdyne. Jeg hadde dundyner før, men jeg ga opp. Det er godt å ligge i, men jeg må riste dem hele tiden for å få de fyldig. Anders er allergisk mot støv så da må jeg hele tiden ta de med ut, og det orker jeg ikke. I tillegg har vi ikke tørketrommel, så da får vi ikke vasket de. Sånn sett er fiber litt enklere.

Søteste kattene! <3 Det går forresten bra med Suzie etter at hun falt ned vinduet. Hun er fin og hel, haha! Nå blir det straks middag her, sulter snart ihjel. Vi skal spise fish&crisp meg ovnsbakte poteter og stekt gulrot. Nammis! Jeg har begynt å steke poteter og grønnsaker istedet for å koke det, da blir det ingen smak. Hater egentlig kokte grønnsaker, det smaker jo ikke en dritt! Jeg er en sånn som trenger masse smak, derfor pøser jeg på med masse krydder og salt. MÅ ha smak, haha! Vi har en del utlendinger til naboer rundt oss her, og maten de lager kan man seriøst lukte helt inn hit. Det lukter SÅ godt, får lyst til å spørre hvilket krydder de bruker. Lurer på hva de lager? Lukter ihvertfall himmelsk.

FORRESTEN! Sesong 5 av Bates Motel har kommet ut på netflix, og jeg har ikke fått det med meg før nå??? Aner ikke hvor lenge siden den kom, men jeg vet ihvertfall hva jeg skal gjøre i kveld. Lol, jeg som lette i hele går etter noe å se på. Elsker Bates Motel, det er en skikkelig spennende og bra serie. Anbefales! Sesong 5 er den siste sesongen, buhu! 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg