flytte?

Akkurat nå er jeg hjemme hos familien hos pappa. Jeg dro hit i går, og fant ut at jeg like gjerne kan sove over en natt til siden jeg har fri i morgen uansett. Digg å komme seg litt bort fra Levanger også, selv om Verdal ikke er lange veien unna. På snakk om Levanger, så har tanken om å flytte vekk streifet meg flere ganger. Levanger er et så lite sted og alle vet liksom alt om alle. Jeg kommer heller aldri til å kunne finne meg en kjæreste her og jobbtilbudene er svært få. Så hva har jeg her å gjøre, egentlig? Å flytte til Trondheim har fristet flere ganger, men desverre er det så dyrt å bo der, i tillegg er det skummelt å flytte til et sted der jeg kjenner absolutt ingen. Jeg er ikke det mest utadvendte mennesket heller, så er redd jeg hadde blitt en skikkelig loner. Haha! Nå som jeg er blitt singel føler jeg meg litt ”yolo” og kunne sikkert ha flyttet om noen flyttet med meg, haha. Så jeg får vel bare prøve å finne meg en kjæreste i Trondheim og flytte dit etterhvert. Hahah, skal bare være singel i 10 år først…

Livet er egentlig skikkelig dritt for tiden og jeg klarer liksom ikke helt se vitsen med ting. Men sånn er det. Jeg trenger en ferie eller noe, men er stuck her som en fattig faen som ikke kommer meg noen vei her i livet. Haha, tragikomisk. Håper jeg dør før jeg er 35, for guds skyld. Lol. Nå skal jeg se serie og sove etterhvert. BYE.

10 kommentarer
    1. Ufattelig kjipt å høre at du har det så jævlig. Tror det kan hjelpe veldig å snakke med en god venn eller noen du stoler på når det er som verst. Håper du og kan finne noe du bryr deg om som kan fylle den meningen du ikke ser helt nå. Heier på deg.

    2. Flytt til Trondheim du 🙂 vi kjenner hverandre fra før, og kan faktisk få det fint og artig sammen 😀

        1. Tør dessverre ikke avsløre det her 🙁 Om du skulle klare å gjette det en gang, er det bare å sende PM på Facebook 🙂 Masse lykke til videre!

    3. Det er iallefall sånn at jeg savner å snakke med deg, og skulle ønske at vi kunne snakke sammen igjen, så jeg kunne få ordnet opp med deg. Jeg er glad i deg. Det har gått noen år. Lykke til i Trondheim! Kommer til å følge med her 🙂

    4. Hei! Har sett en del på bloggen din nå og jeg digger den! Har du sluttet helt å være her inne? Ser du ikke har skrevet noe siden september. Håper du kommer tilbake igjen! Du har utrolig mange fine bilder av deg her og skikkelig fin stil, du ser smashing ut!:) fikk en del inspirasjon til hvordan jeg skal kle meg også. Men noe jeg er veldig nysgjerrig på er høyden din! Du ser så perfekt ut på alle bilder og med alle klær. Selv er jeg 1.55 og føler ting ikke ser like bra ut på. Er du rundt 1.63?
      Uansett så ville jeg bare si at jeg digger bloggen din! Jeg skal fortsette å lese de gamle innleggene du har skrevet 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg