hallo 2019

Nå er jeg hos bestemor, pappa og de. Jeg feiret nyttårsaften her i går kveld, derfor sov jeg over. Sååå, godt nyttår folkens! Helt sykt at vi er i 2019 allerede, synes ikke det er lenge siden vi feiret forrige nyttårsaften. Dette året har gått utrolig fort! Men det synes jeg alltid. Jo eldre jeg blir, jo raskere går tiden føles det som. Jeg har nettopp kjørt gjengen en tur til butikken, så fikk jeg øvelseskjørt litt i samme slengen. Føler at kjøringen går OK, men har fortsatt litt å lære. Håper jeg har lappen før sommeren, men jeg klarer ikke heelt se det for meg. Haha… Uansett, jeg hadde en fin feiring med familien på pappa sin side i går. Her er noen bilder!

Bingospilling! Jeg vant ingenting, som vanlig. 😛

Var masse fine raketter i går! Vi skøt ikke opp noen, men var fint å se på de andres. Synes det er så fint og nesten litt trist å se på alle rakettene og tenke på at året er over. Hadet bra, 2018! Jeg tenker ikke å komme med noe året som gikk-innlegg eller nyttårsforsett denne gangen. Det har ikke skjedd veldig mye dette året, og nyttårsforsettene greier jeg aldri å fullføre uansett. Haha! Eller, eneste nyttårsforsettet jeg har er å trene ofte og DET skal jeg klare. Selv om jeg hater å trene, ehe.

 Nuss nuss! Tenk at vi har vært sammen i snart 5 år! <3

Dette hadde jeg på meg i går, noe helt enkelt. Jeg gadd ikke stivpynte meg i går, jeg gidder egentlig aldri det lenger på nyttårsaften. Jeg skulle ikke ut for å feste uansett, og kommer nok ikke til å gjøre det årene fremover heller. Synes ikke det er SÅ gøy å feste nyttårsaften. Bedre å være hjemme og slappe av med familie. Se hvor brunt håret mitt har blitt forresten! Jeg har ikke farget det, det har bare blitt slik etter flere vask. Jeg kommer aldri til å farge håret svart igjen, synes ikke det er fint til meg lenger. Jeg ser ut som en heks, som Anders så fint sier. Hahaha! Skal ikke farge det på en god stund nå, håret skal få hvile. Har egentlig lyst på lysere hår etterhvert, mer brunt med lyse striper. Vi får se!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg