hater denne dagen

Jeg vet ikke hvorfor, men denne dagen har vært skikkelig dritt. Jeg har følt meg fjern og bortevekk psykisk i hele dag, først nå begynner det å gå over. Jeg tenker på alt jeg burde ha gjort. Jeg burde søkt på flere jobber siden jeg bare har en 11%, og går rundt og er bekymret for om jeg får nok vakter. Lønna mi er ikke akkurat noe å rope tjohei over, og dermed får jeg heller ikke spart noe. Jeg klarer heller ikke øve til teoriprøven, så det står det også helt stilt. Jeg sliter sånn med å pugge, skjønner ikke hvorfor det skal være så forbanna vanskelig. Føler jeg har stått på samme sted i flere år nå og på dager som dette føles det ekstra kjipt. Istad hadde jeg mest lyst til å knuse ting i veggen, men dro heller å tok solarium haha. Må jo lolle litt av meg selv, jeg liker å tulle med egne følelser, da letter liksom alt litt. Misunner alle de ”perfekte” menneskene som er godt likt, har utdanning, fast jobb, er utadvendte, eget hus/leilighet, grei inntekt og bil. Kommer aldri til å komme dit, føles det som. Haha, tidenes taper er jeg. :)))))) Dette ble vel mye suttring, men digg å få det ut.

Nå skal jeg lage meg kveldsmat, og muligens gråte en skvett. Det er faktisk digg å gråte, man føler seg så mye bedre etterpå. Må bare spise litt først, kan ikke gråte på tom mage holdt jeg på å si. Haha, lol!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg