hos mamma

Hey. Nå er jeg hos mamma, skal snart ta toget hjem til Levanger. Jeg har vært til legen en dag, og så dro jeg til mamma og spiste middag etterpå. Til legen tok jeg en livmorcelle prøve. Guuud så ubehagelig det er å sitte halvveis naken foran noen ukjente, men dette er jo en del av jobben deres. Det var ferdig på noen få minutter, og var ikke noe vondt, bare litt ubehagelig. Å ta celleprøve av livmoren er dødsviktig, det børe alle over 25 år gjøre! Forrige uke sjekket jeg brystet som jeg har hatt litt vondt i, men fant heldigvis ikke noe galt. Tok en blodprøve for å sjekke om jeg mangler noe vitaminer forrige uke da jeg var hos legen, og fikk svar i dag. Manglet ingenting, men hadde for høyt kolesterol. Hehhh, wops! Så må spise mindre fett, ble egentlig overrasket over det. Uff, ikke bra.

Har hjulpet mamma med å pynte juletreet i dag, synes det ble fint! Hun har kjøpt nye julekuler, de forrige hun hadde var sikkert 20 år gammel og var skikkelig stygg. Haha! Synes det er så koselig hjemme hos mamma, spesielt før jul. Men nååå skal jeg straks komme meg hjem. Hjem til Anders og kattene<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg