Jehovas vitner og et møte med en elg

Nå har jeg nettopp tatt en dusj og spist kveldsmat. For tiden har jeg blitt hektet på egg på brødskiva og melon til kveldsmat, det er så godt! I dag har jeg hatt fri, så jeg har vært med kattene til dyrlegen, og så har jeg gått tur med Ivan. Altså herreguuud så redd jeg ble på den turen! Da vi hadde gått et stykke, hørte vi plutselig rasling oppi veikanten. Jeg tenkte først det var en fugl, men så ser jeg at det står en elg der. Han reagerer plutselig og kommer mot veien, jeg tenkte automatisk at den skulle angripe oss, så jeg løp som et helvete bort derfra. Med Ivan på slep, hahaha! Jeg ble så sinnsykt redd, og trodde den skulle komme løpende etter, at den liksom hadde unger i nærheten og var sinna. Den kom heldigvis ikke løpende etter, og vi begge overlevde. Haha! Men hva gjør man egentlig om man møter på en elg? Løper man? Å møte på en elg eller bjørn som angriper er seriøst en av mine største frykter, så den fikk jeg smake litt på i dag. Jeg tror nok den bare ble veldig redd, men den kom løpende mot veien, derfor jeg ble så redd den skulle angripe. Skummelt!

Kattene var så flink hos dyrlegen i dag, derfor måtte de få litt bløtfor i belønning. De fikk sin årlige vaksine og ormkur i dag, og alt gikk uten problemer. Flinke pusene mine! <3 Haha jeg elsker virkelig kattene mine, det ville vært så tomt i leiligheten uten dem. Kan ikke forstå at noen ikke liker katter, det er jo så mye selskap i de!

Var på IKEA her om dagen og handlet blandt annet paprika planten over her, synes den var litt kul. Får bare håpe jeg klarer å holde den i live. Altså, det skal jo ikke være så vanskelig, det er jo bare å vanne den. Det klarer jeg fint, men av en eller annen grunn har de tidligere klart å drept alt grønt allikevel. Haha, why??? Uansett, jeg satt ute på verandaen og spiste frokost, og så kommer det plutselig to fyrer opp på verandaen. Det var Jehovas Vitner, og ville invitere meg til et stevnemøte. Etterpå gikk de ned til naboen under meg og banket på, og da fikk de seg et realt kjeftsmell, for å si det mildt. De fikk beskjed om å dra til helvete vekk fra døren hans, hahaha jeg måtte bare le. Altså de som er med i Jehovas Vitner er sikkert greie folk, men troen deres er helt på trynet. De har så teite regler at jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Så meningsløst! Jeg synes synd på barna deres som må vokse opp i 2019 i en slik trosretning, og om de etterhvert vil melde seg ut, så blir de utstøtt av familien. Noe så tragiskt og meningsløst.

Haha, action i gaten i dag. Var noe maratongreier. Sendte en snap av det til en kompis, og han lurte på om det var terror i gatene siden folk løp. HAHA, jeg dør. Var heldigvis ikke det, da. Jeg elsker å bo midt i byen, det er alltid liv og rørelse rundt meg. Jeg liker det, føler meg liksom aldri alene. Akkurat nå så kunne jeg aldri bodd et sted der det er lite hus og folk rundt meg, kunne heller ikke bodd utenfor byen, ikke enda. Jeg trives så godt akkurat her, vil aldri flytte. Kunne ønske vi eide denne leiligheten.

Fant markjordbær på gåturen våres, nam! Synes markjordbær smaker godteri faktisk, så utrolig godt. Kunne nesten ønske butikkene solgte det, haha. Hadde sikkert vært sviiindyrt, vil jeg tro. Men nååå skal jeg se The Strain, det er en serie vi begynte å se på for 2-3 år siden. Det har kommet ny sesong. Serien er bra, men egentlig ikke helt min type serie. Men den funker!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg