julaften 2018

Hey! Nå har jeg kommet meg hjem igjen, det samme har Anders og kattene. Anders hadde som vanlig med kattene til moren sin, haha! Det hadde jo vært trist om de skulle vært alene på julaften. 😛 Jeg feiret med mamma, søskene, mormor & morfar og oldemor i går. Vi var først å spiste hos mormor, så dro vi hjem til mamma for å åpne gavene. Selv om jeg er voksen så synes jeg fortsatt det er gøy å åpne gaver, synes det er gøy å se hva andre får også! Det var en del gaver, så tror vi holdt på i over en time. Veldig koselig! Jeg fikk så mye fint, viser hva lengre ned.

I morgen er vi bedt hjem hos mamma på tapas, gleder meg! Etter det skal jeg feste, det er faktisk en måned siden sist nå, så det gleder jeg meg også til. Bli sååå gøy! Jeg fester ikke så ofte lenger, så når jeg først gjør det er det alltid gøy. Skal til en venninne tenker jeg. Uansett, her er et bildedryss fra i går!

Fine familien min! Jeg kunne ikke bedt om noen bedre familie, verken på mors eller fars-siden. Er evig takknemlig for at jeg har dem!💕 Tenker på dem som ikke har noe familie, eller som ikke har kontakt med de. Det tenker jeg alltid over på dager som dette, derfor setter jeg ekstra stor pris på at jeg har en familie å feire med.

Snipp er veldig nysgjerrig på pakkene, hehe! Han lekte seg oppi alt papiret etterpå og så ut som han hadde the time of his life. Haha, søtis!

Vi druknet i gaver, haha! Tenkte å vise dere hva jeg fikk også i samme slengen, så her her det!

Fikk fila-sko, GHD børste, GHD beskyttelsesspray, juletrepynt, alkohol, kroppskremer, moroccanoil, to bøker (gleder meg SÅ til å lese begge!), morgenkåpe, penger +++ Veldig fornøyd! Nå er jo ikke julegaver det viktigste, men selvfølgelig er det veldig gøy å få så mye fint. Fila-skoene fikk jeg av Anders og de er bare sååå fete! Har samme i rosa også. Svart og hvite sko passer liksom til alt, så de vil bli godt brukt. Nå har jeg brukt de samme vans-skoa i 3 år, så kanskje på tide å bytte. Hehe! Av meg fikk Anders kaffemaskin, sånn kapselgreie. Går ann å lage kakao med den også, yey! Nå skal jeg legge vekk PC’en og se en serie med Anders. Håper dere hadde en fin julaften! 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg