levis 4everrr

Denne shortsen fra Levis må være den fineste shortsen jeg har eid! Så fin og sitter perfekt på. Kjøpte den her og favorittbuksen fra Levis i Barcelona i fjor sommer. Levis har virkelig de fineste buksene og shortsene i verden, de sitter alltid så fint. Buksene koster litt mer enn ”vanlig” bukser, men er verdt det når kvaliteten er så bra og man får bra rumpe! 😉 Haha høres ut som reklame det her, but I wishhh. I dag har jeg hatt fri og hadde planer om å sole meg, men våknet til min store skuffelse til skyer. Har vært overskyet i hele dag. Jeg fikk ihvertfall solt meg i går da, da var det sol hele dagen. Digg! Sto opp tidlig for å tænne, og lå 5 timer i strekk i sola. Det var ikke for varmt, temperaturen var helt perfekt. 20 varmegrader er mer enn nok synes jeg. Jeg takler ikke når det blir varmere enn det, da mister jeg matlysten og blir helt slapp. Flere som blir sånn?

Synes verandaen min begynner å bli litt koselig nå, selv om det ikke akkurat verdens fineste platting haha. Etterhvert skal jeg plante blomster i pottene på bordet, og kjøpe litt fargerike blomster å ha rundt omkring. Denne verandaen trenger farge! Er litt mye svart og hvitt nå. Nååå skal jeg se serie, jeg startet å se en ny ungdomsserie på NRK nett-tv her om dagen. Den heter ‘Blank’, den var ganske bra. Bare et tips!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg