nytt design

Regner med alle bloggere på blogg.no har fått med seg endringene som har blitt gjort. Jeg skjønte ikke driten tidligere i dag da jeg skulle logge inn, først og fremst måtte jeg bytte passord. Må alle det? Etter jeg hadde gjort det og fått logget meg inn, så skjønte jeg seriøst ikke en dritt. Det er så mye nytt, jeg forstod ikke hvordan jeg skulle publisere et innlegg engang. Holdt på å klikke for jeg, for jeg HATER endringer. Ihvertfall når det kommer til tekniske ting. Dessuten var det gamle designet mitt borte og jeg hatet det nye. Nå har jeg fått ordnet header, og nå synes jeg faktisk ikke designet mitt er så værst. Litt kjedelig kanskje, men mye bedre enn det forrige. Haha, snakket jo om å skifte design, og så gjorde blogg.no det for meg dagen etterpå. Ble forbanna først da, for da var alt bare et jævla rot og da sendte jeg en sint melding til blogg.no. Hahaha… Headeren er ikke i så veldig bra kvalitet, ingen av bildene ble i bra kvalitet synes. Så denne får duge til jeg en gang får skaffet meg et bedre kamera. Kameraet jeg har nå suger, men har ikke råd til å kjøpe meg et nytt. Det tar så uskarpe bilder, jeg hater det.

Skriver egentlig bare dette innlegget for å teste hvordan det blir på bloggen. Jeg ser at mange av bildene i tidligere innlegg ikke er midtstilt, og det irriterer meg litt. Men regner med det har noe med størrelsen på de å gjøre, så får vel gjøre de litt større. Jeg hater når alt ikke er perfekt på bloggen, som for eksempel når bildene blir på siden og ikke midt på. Teksten er midt på, så da blir det ikke noe fint om ikke bildene er det. Men tror jeg får fikset det. Liker faktisk det nye designet altså, selv om det ikke er noe spesielt med det. Mye renere og mer ryddig enn det forrige, så tror jeg dette er mye mer mobilvennlig også!

Nå skal jeg finne meg noe mat, og så skal jeg se den nye episoden av ‘Outlander’. Har sett på sesong 1 i dag sammen med Anders, han likte serien. Yes! Visste han kom til å like den. Går ikke an å ikke like den serien.

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hei….skjønner ingenting av de nye endringene. Har du funnet ut hvor jeg kan finne statistikken min? Den pleide å ligge helt nederst når man scrollet på kontrollpanelet…..og nå, vips, borte vekk….hm….
      Ha en fin fin kveld.
      Katie

      1. Jeg finner ikke statistikken selv, holdt på å lete meg ihjel etter den istad haha. Men den kommer sikkert etterhvert, er sikkert ikke helt ferdig enda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg