lillesøsters konfirmasjon

Nå har jeg nettopp kommet hjem, tatt av meg kjolen og dumpet ned i sofaen. Jeg og Anders har vært i konfirmasjonen til lillesøstra mi Linnea. Det er helt sykt å tenke på at alle småsøskene mine er konfirmert nå. Jeg føler enda at de liksom er små barn, men det er de jo ikke lenger. De er jo snart voksen! Skjønner ikke hvor tiden ble av, synes det var i går de var små bleieunger. Hehe! Jeg og Anders ble hentet i morges, og så dro vi rett i kirka. Etter det var det middag og etterhvert kaffe og kaker. Deler litt bilder!

Se på alle kakene på bildene over, NAM! Synd at jeg blir så fort mett, ellers skulle jeg ha smakt på alt. Maten var også skikkelig god, det var thai-buffet. Jeg elsker thaimat, vil lære meg å lage selv haha. Det var en fin dag, og tror Linnea var fornøyd. 😉 Hun var så fin i den nye bunaden sin. Grafferbunad har jeg så utrolig lyst på selv, men alt for dyrt. Så utrolig fin bunad!

Antrekket mitt i dag. Kjolen er ny og jeg elsker den! Så fin og samtidig digg å ha på. Hælene var derimot ikke like digg å ha på. Herregud så forferdelig de er å gå med, får gnagsår med en gang. Veldig fine, men jævlig å gå i, haha! Nå skal jeg se serie eller film resten av kvelden. Blir en rooolig kveld, og godt er det! God helg! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg