lyst til å gjøre noe nytt med utseendet

Hey! Jeg har akkurat spist vårruller og sett en episode av  The Kardashians. Jeg har fri i morgen så har ikke orket å lagt meg enda, derfor skal jeg se litt mer serie etterpå. Jeg har lenge ventet på at sesong 5 av Ex On The Beach Sverige skal komme på Viafree eller noen norsk nettside, fordi på dplay.se går det ikke ann å se her i Norge. Men så fant jeg ut at dplay.dk ikke har sperret Norge fra å se der, så daaa kan jeg se EOTB Sverige der istedet. Yey! Da har jeg masse å se på kveldene fremover, hehe! I morgen har jeg som sagt fri, så da skal jeg rydde ut jula. GLEDER MEG! Er sååå lei av jul nå, vil bare ha vanlig hverdag og snart vår.

Jeg er så lei av hvordan jeg ser ut for tiden (haha), og har lyst til å gjøre noe nytt med utseendet. Farge håret, bli skikkelig brun, sette på vipper, negler, fylle på leppene – hva som helst! Har bare lyst på en liten forandring liksom. Jeg skal ihvertfall klippe tuppene litt, for de er utrolig slitt. Så har jeg lyst til å farge håret. Mørkebrunt med lysebrune striper tenker jeg litt på, det tror jeg kunne blitt fint. Er spesielt lei av håret mitt, det er 5 måneder siden jeg farget det så fargen er ganske blass. Ellers er jeg litt lei av garderoben min også, så jeg bestilte litt klær her om dagen. Alt var på salg, så fikk litt for pengene. Vurdere å fylle på leppene litt, det er over et år siden jeg gjorde det sist nå. Leppene har ikke blitt mindre, men kunne tenkt meg liiitt større. Om noen av dere skal fylle på leppene så anbefaler jeg juvederm, det holder utrolig lenge! Så slipper man å fylle på hele tiden, for det er jo ikke akkurat billig. Anywaysss, nå skal jeg logge av her og se litt serie!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg