matkoma

Gud, så mett jeg er nå! Har spist så mye i dag, haha! Spiste en svær middag tidligere i dag, så en pakke popcorn, jordbær & banan dyppet i sjokolade og nå nettopp spiste jeg en halv grandis. Magen min ser seriøst gravid ut nå, ehe. Har hatt besøk av Ivan i dag, og vi begge er veldig glad i å spise. HEH :-)))) Flaks at jeg har høy forbrenning sier jeg bare. Vi har sett film og bare slappet av her hjemme. Vi så en film som het ‘The exorcism of Emily Rose’. Synes ikke filmen var spesielt bra egentlig, ble for mye snakking. Jeg må ha spenning og ting som skjer, hvis ikke blir det for kjedelig å se på.

Nå venter jeg bare på at Anders skal bli ferdi på jobb, og så blir det Paradise! Paradise synes jeg egentlig er blitt veldig kjedelig, spesielt den norske versjonen. Hele programmet er egentlig litt utgått på dato, men det er nå noe å se på når man spiser middag, haha. I morgen har jeg også fri, så da MÅ jeg komme meg på trening. Har ikke vært der på over en måned, flaut. Jeg vet jo så godt selv at trening bare gjør meg godt, men jeg bare klarer ikke samle nok motivasjon til å dra dit. ÅH, hvorfor ble jeg ikke en av de jentene som elsker trening og har det som hobby? Jeg er hun som kan sitte hjemme i sofaen en hel dag og spise smågodt liksom, ikke bra. Jeg gidder ikke en gang si at jeg skal bli flinkere og trene 4 ganger i uka, for det skjer ikke uansett. Kanskje klarer jeg det i to uker, og så dabber det av igjen. Uansett, nå skal jeg logge av her og se en serie før det blir paradæjjjs.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg