Merry christmas

Hei! Tenkte bare å stikke innom for å ønske dere god jul!🎅🏻 I dag jobbet jeg til kl. 13, så kom pappa og hentet meg og kjørte meg til bestemor. Så her er jeg nå, snart kommer mamma og henter meg og så drar vi og spiser til mormor og morfar før vi drar hjem til mamma. I dag har jeg endelig fått julestemning også! Yey! Jeg får aldri julestemning før jul, men når julaften kommer så kommer stemninga også. Spesielt når jeg er hos bestemor, her er det skikkelig julete. Deler bilder i morgen. Nå er jeg skrubbsulten, gledes på ribbe!!!😄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg