new in

Fikk endeeelig pakken fra fashionnova, det tok nesten en måned faktisk! Føles som om jeg har ventet i evigheter. Denne buksen er jo til å dø for, hvooor kul?! Elsker den! Den satt perfekt på også, noe jeg var litt skeptisk på om den kom til å gjøre. Den så så baggy ut på nettsiden, men den satt heldigvis perfekt. Gleder meg til å bruke den! Så bestilte jeg de tre toppene over, pluss en til som desverre ble for liten. Den skal jeg selge, så bestiller jeg nok en ny i en størrelse større. Det kan være lurt å bestille topper fra fashionnova i en størrelse større enn man vanligvis bruker. Jeg bruker som regel XS i alt, men klærne derfra blir ofte alt for trang i XS.

Akkurat nå er jeg hos bestemor, kom hit med toget ista. Tanta mi skal klippe tuppene etterhvert. Gleder meg haha, det er så utrolig slitt. Tenker å farge håret i løpet av uken også, har sånn seriøst 5cm ettervekst. Senere skal jeg stikke til mamma og tenker å sove over der. Men nååå skal det klippes, bye!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg